Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Flere som er plaget med mye vann i kroppen????? Her har det blitt så ille at fingrene omtrent ikke fungerer lenger og bena er kjempeømme og tykke... er så lei nå... 4 uker til termin. Bruker støttestrømper til bena, men føler bena skal sprenge snart... Har hørt at man kan ligge med en spesiell skinne om natta med tanke på mye vann i fingrene, og spurte på apoteket, men de visste ikke... :-( Noen her inne som vet??? Hadde 1+ på proteiner i urinen i forrige uke, men blodtrykket var normalt. Da kan det vel ikke være sv.skapsforgiftning??? Lurer sånn på hva jeg skal gjøre, min samboer må hjelpe meg med å lage frokost til meg om morgenen, fingrene fungerer rett og slett ikke og nå på kvelden er de helt hovne og har ikke følelse i de omtrent. Ikke noe behagelig å sitte på dataen heller, men klarer ikke holde meg unna BIM!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei det du det kan nok være tegn på forgiftning ja,har du noe høyt blodtrykk da? Slik skinne har jeg nettopp fått på ortopedisk avdeling på sykehuset hvor de spesial lager en slik til deg,men du må ha henvisning fra lege for å komme dit.....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Skal ringe fastlegen min i morgen for å få sjekket blodtrykket igjen for sikkerhet skyld, har vært normalt frem til nå. Tusen takk for svar! HI
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 13. desember 2006 #5 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har fått sånne skinner til hendene, som presser handleddene utover. Jeg ble så hoven i hendene at jeg mista følelsen i flere fingre. Nervene kan bli skada for allti, så neste skritt er å operere handleddene. for å åpne opp nerve gangene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå