Gå til innhold

Hvor lenge bruke body?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bruker egentlig barn body, hvor gamle er de når de er "for store" for det?

Skrevet

Dattera mi på 15 mnd bruker body. Svigersøster bruker body ennå på jenta si på 2 år. Synes det er fine plagg, de blir ikke så mellombar. Når ungen skal begynne å gå på do selv er det vel kanskje greit å slutte med body hvertfall.

Skrevet

Til de er ferdig med bleie i vinterhalvåret. Om sommeren går det fint uten body.

Skrevet

vi bruker ikke body lengre. sluttet med det nå i høst, da han var ca 14 mnd. Ikke fordi at det er så varmt her, men fordi han er ram når han legges ned for å sjekke bleien. Da er det lettere å bare vippe ut buksen bak og titte nedi for å se ståa. Han bruker ulltrøye og ullstillongs, og jeg tror ikke han lider noen nød uten body, for å si det sånn, men hadde det vært enkelt og greit å bruke, så hadde vi nok fortsatt med det.

Men, han har ikke tid. Han løper ifra oss...

Skrevet

gutten min på snart 1.5 år bruker fortsatt body. syns det er greit for da slipper den å gli opp og han blir kald. bruker det så lenge som mulig jeg:)

Skrevet

Sønnen her i huset er snart 22 mnd, og han bruker body enda... Syns der er greit - slipper glippen i ryggen og på magen...

Skrevet

Vi slutta med body når Jr. var 8 mnd. Han var/er en villstyring, så jo færre knapper som skulle kneppes, jo bedre.

Skrevet

Greit å kutte ut body,bare barna harlange nok trøyer så det ikke blir gløppe,spesiellt når de er ute!

Skrevet

Jeg kommer til å bruke det til jeg ikke finner størrelsen lenger - på vintertid! Synes det er genialt - som dere sier - ingen glippe!

Skrevet

Her kommer vi til å bruke body så lenge hun bruker bleie hvertfall.

Skrevet

Jenta mi er 17 mnd og hun bruker fremdeles body. Tenker jeg slutter til våren

Skrevet

bruker body enda vi.. 15 mnd ;) syns det er mest praktisk enda..

Skrevet

Ja, datteren min på 16 mnd bruker det fremdeles. Helt uaktuelt å slutte med det på en stund, ja. Helt klart mest praktisk.

Skrevet

Vi brukte body til han største slutta m bleie 3 1/2 år gml. Gjør nok det samme med minsten også. Veldig greit på vinteren, så slipper det å glippe.

Skrevet

Bruker ennå boddy, jenta vår er 1 1/2 år.

Ser at noen sier at man burde slutte når de begynner å gå på do, men vår jente går ofte på do nå og det er ingen problemer med boddyen for vi må jo løfte henne opp uansett :-)

Skrevet

Er d vanlig at de går på do når de er 1,5 år??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...