Benni-min Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg mener... Min gutt er på den ant nederste linjen i vekt og lengde på det percentilskjemaet. Men hodet er på øverste linjen. Pleier det å være slik?
LivetErEnLek Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Min er på det øverste når det gjelder lengde, langt under midten når det gjelder vekt og enda lengre ned når det gjelder hodet. Høres ut som en snodig baby, men hun ser helt normal ut altså. Kjempesøt faktisk ;-) Hs sa ingenting om at det var unormalt
Benni-min Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 vår gutt er også verdens søteste. Er til utredning om mulig sammenvokste bein i hodet eller vannhode. Ekkelt. Men det går nok fint. Håper på svar denne uka.
LivetErEnLek Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Skal krysse fingrene for dere, og det går helt sikkert bra :-)
Benni-min Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 tusen takk. Han tok røntgen allerede da han var 6 uker, og da var svaret jeg fikk "usikkert funn" og ingenting mer skjedde. Etter mye mas fra meg til både lege, sykehus og helsestasjon så ville de ta nye røntgenbilder nå.....Skjønner ikke hvorfor alt må ta så lang tid. Da lillegutt var 6 uker fikk vi beskjed om at hvis det var sammenvokste bein, så var det en hastesak...... Nå er gutten vår 4,5 mnd. Føler vi ikke har kommet så veldig mye lenger. Bortsett fra det nye bildet som ble tatt i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå