Gå til innhold

Heisann alle sammen! Da er jeg tilbake :)


♥Rime♥

Anbefalte innlegg

Er endelig blitt gravid igjen etter sa. Håper at alt går bra denne gang!! :)

 

Kan jo fortelle litt om meg selv da, Jeg er 27 år som det kommer frem i nicket ;), bor på vestlandet. Er gift og har en gutt på 9,5 år og en jente på 4,5.

 

Er i min 5. uke i dag, og har termin 17, August 07.

 

Noen andre som vil fortelle litt om seg selv med noenlunde samme termin ? :)

Alle andre som vil også da, er jo bare hyggelig å bli litt kjent nå som vi kommer til å være her en del gjennom klaging,sinne, humørsvingninger og ikke minst glede!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!!

 

Gratulerer med ny spire :-)

 

Jeg har termin 6 august og har en datter på 8 fra før. Jeg har fått hjelp til å bli gravid, dette barnet har en donor far, så mitt tilfelle er litt spesielt. Vi prøvde i 14 pp'r før denne satt. Så den lille på UL i går og alt så fint ut :-)

 

Jeg har også mistet. Jeg har 1 SA og 1 MA (tvillimger), så fødte jeg tvillinger i 5 mnd, som døde siden de ble født så tidlig. Så jeg har hatt mitt!! Men nå skal alt gå bra :-)

 

Lykke til og velkommen hit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, fikk frysninger nå. Hvor mye kan en tåle!?! Alt går nok bra denne gang. Det må det jo! Livet kan ikke være så urettferdig mot deg.

 

Er sikker på det går fint! :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg er kjempelykkelig jeg :-)))

 

I går så jeg babyen min og hjertet slo som bare det. Alt det andre har jeg lagt bak meg. Akkurat nå er jeg gravid og håååååper at jeg skal føde til sommeren :-)

 

Kan egentlig ikke tro at jeg er gravid, etter så mye prøving så skal det litt til før man kommer over sjokket! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, å gratulere med spiren!!=)

Jeg har termin i slutten av august! Har prøvd i rundt ett år på å bli gravid, så nå når jeg endelig er det så klarer jeg ikke å skjule det for noen....er så himla lykkelig!!!=)

Så vi får håpe de små frøene klamrer seg fast!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og gratulerer! Jeg er 4 + 2 og har termin 22. august hvis alt går bra. Full klaff på første forsøk for oss, og er veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle sammen, både nye og gamle prøvere :)

 

Jeg er åtte uker på vei og har termin ca 6. august. Fikk se en liten skygge som hoppet opp og ned på ul mandag. Verdens gladeste vordene mor forlot legen med et stort smil om munnen. Kanskje dette er vår tur!!!

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å velkommen hit:)

 

blir like glad hver gang jeg ser noen endelig har klart det;) Skal krysse fingrene for at spira di sitter....

 

Jeg er 9uker på vei nå, gravid for første gang.. hadde prøvd i 2 år når det endelig ble vår tur;)

Jeg er 22 år fra gjøvik.... gift med hverdens herligste mann;)

Gleder med sååååå utrolig mye til babyene kommer til verden;)

 

Lykke til til deg =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...