kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 DATTEREN MIN HAR DET OG JEG SKALFØRE DET PÅ HELSEKORTET HENNES,DETTE ER et sånt internasjonalt helsekort siden vi om ikke så lenge flytter til england og jeg trenger å vite hva vannkopper heter på engelsk ellers får jeg ikke ført det opp.. noen??
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 vannkopper er chicken pox.
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 takk skal du ha .... glemte det helt ut .rart siden jeg jobber innen helsevesenet men der går jo det meste på norsk da...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Chicken Pox er brenn-kopper - mye værre enn van-kopper. Varicella er vanligvis brukt om vann-kopper som er en form av chicken-pox.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Feil! Chickenpox er vannkopper, helt 100 % sikkert.
Northernlights Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Vil ogsaa bekrefte at chickenpox er vannkopper. Vi bor i USA, og gutten min har chickenpox akkurat naa, som ER vannkopper. ) "kyllingpox" som han selv oversatte det da jeg spurte han hva han trodde det var paa norsk..hehe (han er 8 aar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå