Gå til innhold

alenemødre i oslo?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Så morsomt med alenemor-treff! =) På alle de andre treffene så er som regel alle gift eller har samboer - føler meg litt stakkarslig, hehe, selvom jeg har det helt topp sammen med jenta mi! =)

Ja, kan vi ikke prøve å få det til før den 17. da? Regner med at det er fler enn oss to som henger seg på - for hvem vil vel ikke treffe andre søte, snille damer i samme situasjon? ;)

Jeg har iallefall blitt helt gira på det etter at jeg fikk snuppelura mi, hehe!

Så jenter - kom igjen! :)

Fisk - venter jente i januar : Er ikke lenge igjen til DAGEN nå! Tenkt på hvem du skal ha med på fødselen eller? =)

hehe, kjenner til den. De få jeg kjenner som har barn er alle lykkelige gift/samboere..ja. You name it. Så plumper folk alltid ut med kommentarer som "Hvordan går det EGENTLIG med deg da..." -Jo takk, jeg har det EGENTLIG helt fint jeg...hehe. Selv om ingen tror meg. Har en familie som stiller opp og støtter mye mer enn barnefaren noen gang hadde kunnet gjort*;)

Det nærmer seg med stormskritt.. Skal ta KS så jeg har fått dato allerede..27 dager igjen... Skal ha søsteren min med inn, så skal mamma vente på gangen*;)

Men ja, alle kommende eller allerede eksisterende alenemødre, dere er med på treff i janaur vel? Tror nesten dette er det dårligste forumet på treff-siden. Alle andre kjører jo på med treff i tide og utide.. Så nå er det vel vår tur å få ut fingern? *;)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...