Gå til innhold

alenemødre i oslo?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært hyggelig å fått kontakt med andre alenemødre i oslo.

selv er jeg 25år og har ei datter på to år, er gravid i uke 26.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstagangs er 19+2 i dag :-)

23 år (24 når jeg føder).

Skrevet

Tror vi er en del fra Oslotraktene, så burde fått til et treff.

Selv er jeg 23 og førstegangs. Er i uke 35 nå...tiden flyr *;)

Skrevet

Jeg er også alene!!! Men jeg har født da, tihi! Bare sniker meg innpå her sånn innimellom.. ;) Er forresten tjue år og har en datter på 2 og en halv måned! =)

Skrevet

hei! jeg er alene,er i uke 35 og venter min første..er 18 jeg da..og fra oslo..

Skrevet

Maraya? E d ditt navn? det e kjempefint... betyr d noe?

Skrevet

hei:) nei det er en liten vri av selve navnet mitt,men jeg liker det så godt,kunne gjerne ha heti det;) fikk det som kallenavn siden vi var en vennegjeng på 8 hvor 3 av oss hadde samma navn:S hehe.. vet ikke om det betyr noe...

Skrevet

Hva med å få til et alenemor-treff i Oslo? =) Dele litt erfaringer ogsånn, klage litt på barnefedrene osv.. ;)

Skrevet

Hei! Jeg er alenemor til en gutt på tre måneder, og vil gjerne komme i kontakt med andre som er i samme situasjon. Jeg er 23 år og bor i Oslo..

Skrevet

Synes det hadde vært på sin plass med et treff ja. Kanskje litt dårlig timing nå sånn midt i julestria, men når julen er over derimot.

Kan vel ha et treff både for de som har barn i og utenfor magen? *;)

Virker som det er en del av oss i alle fall!

Skrevet

Jo, det hadde jo vært morsomt å fått til det! Sånn på nyåret kanskje?

Skrevet

Jupp. Får prøve å slenge opp en treff-innlegg her i begynnelsen av januar, så se om vi får folk til å slenge seg på! Gjerne før 17. januar, for da skal babyen min se dagens lys *;)!

Skrevet

Så morsomt med alenemor-treff! =) På alle de andre treffene så er som regel alle gift eller har samboer - føler meg litt stakkarslig, hehe, selvom jeg har det helt topp sammen med jenta mi! =)

Ja, kan vi ikke prøve å få det til før den 17. da? Regner med at det er fler enn oss to som henger seg på - for hvem vil vel ikke treffe andre søte, snille damer i samme situasjon? ;)

Jeg har iallefall blitt helt gira på det etter at jeg fikk snuppelura mi, hehe!

Så jenter - kom igjen! :)

Fisk - venter jente i januar : Er ikke lenge igjen til DAGEN nå! Tenkt på hvem du skal ha med på fødselen eller? =)

Skrevet

hehe, kjenner til den. De få jeg kjenner som har barn er alle lykkelige gift/samboere..ja. You name it. Så plumper folk alltid ut med kommentarer som "Hvordan går det EGENTLIG med deg da..." -Jo takk, jeg har det EGENTLIG helt fint jeg...hehe. Selv om ingen tror meg. Har en familie som stiller opp og støtter mye mer enn barnefaren noen gang hadde kunnet gjort*;)

Det nærmer seg med stormskritt.. Skal ta KS så jeg har fått dato allerede..27 dager igjen... Skal ha søsteren min med inn, så skal mamma vente på gangen*;)

Men ja, alle kommende eller allerede eksisterende alenemødre, dere er med på treff i janaur vel? Tror nesten dette er det dårligste forumet på treff-siden. Alle andre kjører jo på med treff i tide og utide.. Så nå er det vel vår tur å få ut fingern? *;)

Skrevet

jeg blir seførgelig med jeg også!!

Skrevet

Så bra da. Du er vel kanskje også fødeklar i januartidene da Maraya*høygravid*? *;)

Skrevet

tett oppunder deg her..jeg er 35 og får min første i mars. blir som resten her alene om det hele:) hvis du /dere vil chatte litt mer er min msn [email protected]. Klem og lykke til til alle her!!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...