polarn & pyrene Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 ikke hjelper til med forberedelser innfor julen??? Han holder seg borte hver dag/gang jeg har noe planelagt. Jeg har gjort hele rengjøringen selv, bakt pepper kaker selv og handlet alle gavene selv. Det er nesten så jeg har lyst til å drite i å kjøpe til hannes fammilie, så får han sitte der å føle seg dum når de ikke får noe.Men jeg har hjertet på rett sted og kan ikke gjøre det. Må bare få det ut litt før jeg koker over her jeg sitter. Hvor flinke er deres menn/sammboere???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 Ikke flink i det hele tatt. Men nå er mannen min fra Nigeria, og der feirer de jul på en helt annen måte. Ikke julepynt og kakebaking. Så her er det jeg som tar meg av juleforbredelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 12. desember 2006 #3 Del Skrevet 12. desember 2006 hmm.. Her er jeg heldig da... Har en mann som gjør det meste. Vi vasker ilag, baker ilag og handler det meste av gaver ilag..Eneste han ikke har hatt noe med å gjøre er kalenderen til alexandra... Skjønner godt at det blir frustrerende at han ikke hjelper til da.. Har du prøvd å snakket med han om det? Hjelper ofte på humøret, da har man ihvertfall fått ut litt følelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 12. desember 2006 #4 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har tatt julebaksten, julevasken, kjøpt inn alle julegaver og laget julekalender. Men han er litt unnskyldt da, han holder på med oppussing, så jeg synes det er grei fordeling. Og han skal få ta brød bakinga, for det er ikke jeg noe flink til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 12. desember 2006 #5 Del Skrevet 12. desember 2006 Her er mannen ganske flink til å hjelpe til, ja... Han vasker og rydder (jeg og altså..hehe), baker litt -når jeg ber han om det...men gaver er han dårligere på... Men jeg har sagt at han får fikse presanger til sin far og brødre, så skal jeg ordne resten. Så det går bra det og... -Han får de vanskeligste..hehe.. I går kom han faktisk og spurte om vi ikke skulle pynte mer til jul snart..og om vi ikke snart skulle kjøpe juletre Men i går var jeg i dårlig humør så vi har tatt det i dag i stedet.. -Det er også han som fikser med julekortene..eller lager de og bestiller de, så skriver jeg... Så jeg skal absolutt ikke klage..! Du får vise ham dette så kanskje han tar et hint..? Hadde kokt litt jeg og hvis jeg ikke hadde fått noe hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 12. desember 2006 #6 Del Skrevet 12. desember 2006 Min mann gjør lite. Det han liker er å lage pepperkakehuset og steke krumkaker, og da får han selvfølgelig lov til det. Men eller har han ikke gjort noe - og her er eg ferdig med det meste. Litt kakemenn eg skal lage til helgen bare - men da skal eg til en venninne og da blir han hjemme. Tja... eg gjør nesten alt selv. Litt trist og - hadde vore kjekt for barna om han hadde deltatt litt og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 16. desember 2006 #7 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg liker å styre og ordne til jul, og har en tendens til å ta litt av :-) har tenkt at jeg kanskje overkjører mannen min litt og at han melder seg ut av den grunn. Har derfor lagd en lang avkryssingsliste over alt som skal gjøres. den fikk han se, og så spurte jeg om han hadde lyst til å bidra til å gjøre den kortere. Han tok på seg noen småting, og gikk med på at han skulle bidra til å vedlikeholde etterhvert som jeg ryddet meg rundt i huset. Akkurat det har sklidd helt ut, og på grunn av mye syke unger nå i desember ligger jeg en god del på etterskudd. Så da har jeg fått mannen til å avspasere en dag til uken, og da skal han hjelpe meg å gjøre rent på kontoret og soverommet vårt. Akkurat de rommene flyter helt over, og nå føles det som det brer seg rundt i hele huset. Får jeg hjelp til å ordne opp der, tror jeg at jeg skal ha tid og overskudd til å ta resten selv. Uansett så blir det vel jul på et vis :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå