Gå til innhold

nå er jeg faen meg pist off....

Anbefalte innlegg

Nå var jeg endelig ferdig med babyrommet... var så fornøyd med det... og fikk nå telefon fra mannen min at min svoger skal bygge om og skal kutte i veggen til babyrommet nå sånn at der blir en dør der... han hadde planner til og bygge om for 6 månader siden og der og da har jeg sagt.. du kan bygge om så mye du vil så lenge det er klar før babyen kommer... og det var helt greit... men de begynte for 2 uker siden og jeg hadde sagt ifra at jeg ikke ville at de skulle begynne på babyrommet siden babyen kan kommer når som helst.. og vi ble enig om at dem skulle vente til sommer nå... men nå begynnte de og jobbe med veggen nå... jeg skal bli satt i gang på fredag så forhåpentligvis er jeg mama før helga er ferdig og nå har jeg ikke noe babyrom.. soverrommet vårt er for liten så hun kan ikke sove der eller hadde ikke vært noe problem.. hva skal jeg gjøre nå... hun kan ikke ligge i et rom som er fullt av møkk og dritt... så eneste plass hun kan sove da er i stue... uff hvorfor må alt går så vanskelig for tiden

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7438638-n%C3%A5-er-jeg-faen-meg-pist-off/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg blir sååååååååååååååååååå pissed av å lese det her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde satt den shvære ræva mi midt på gulvet i barnerommet og nektet.

NULL respekt fra svoger når du har sagt tydelig i fra og de tydeligvis driter langt f i det...åååå har lyst å klappe til dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Akkurat som om man ikke har nok å bekymre seg for i disse dager som fødeklar, og du skal bli satt i gang fredag i tillegg!!!!.........................det er bare så SINNSYKT dårlig og respekløst og uempatisk og usympatisk gjort!!!!!!!!!!!!!

så det

Åh stakar deg!

Skjønner hvordan du har det!

Jeg og sambo har hele tiden sagt at vi skal pusse opp babyrommet... For over en mnd siden sa jeg at NÅ MÅ vi forte oss, og vi gjør det enkelt, bare maler vegger o.l......

Men neida.... Sambo ville byggeinnno rør, sette opp ny vegg med "innebygde" hyller og downlights, senke taket for å sette i downlights +++ "det skulle gå såååå fort, for det var bare å gjøre sånn og sånn"!!!! JADDA, om han hadde jobbet effektivt så,men nå er det jo kaos der inne, for TING TAR TID med menn!

Må jo si at det blir kjempebra, og at han er kjempeflink, men jeg hater å stresse og at ting ikke er ferdige!!!

Du får ikke plass til en liten vugge vedsiden av sengen da?

Kjedelig med ombygging rett før fødselen, spesielt på babyrommet, men når de allerede har begynt, så er det vel ingen vei tilbake, dere får gjøre det beste ut av det......

Babyen bryr seg nok ikke om at rommet ikke er klart :-)

Prøv og slapp av så ordner det seg på ett vis..

Lykke til

jeg hadde tidligvis ikke noe og si... vi er bare leietakere... skal aldri leie hos familie igjen... nå sitter jeg med en stort hull i barnerommet og alle kan komme inn leiligheta vår gjennom den... nå tør jeg ikke og gå hjemmefra siden svigerinne har en frisørsalong hjemme... så det er fremmed folk som går inn og ut hele tide og kommer forbi babyrommet... og de bli ikke ferdig før neste uke.. siden han som jobber med det har bare tid om kvelden.. så her ligger jeg 3 dager før jeg blir lagt inn... ikke noe plass til babyen.. urolig og stressed.. og er syk... kan ikke slappe av siden det er folk hos dem hele dagen,.. så får ikke sove om dagen.. og sover ikke om nettene... de kan bli morsomt på fredag... får håpe at jeg er bedre da..,. eller blir det ikke noe fødsel på meg

Annonse

må bare bite tenne sammen... har ikke engang en husleie kontrakt... det står ikke engang registrert noe steder at han leier ut leiligheta... så vi har ikke krav på noe som helst... det er vårt egen skyld.. men vi trodde at vi kunne stole på dem.. men der gikk vi på en kjempe smell

det hjelper litt da... det litt godt og klage om svigerfamilien min altså... vi kommer ikke så veldig godt overens... men men... det er mannen min som jeg elsker og som er viktig for meg.. driter i resten av familie ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...