Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Del Skrevet 12. desember 2006 Permisjonen min er snart over og jeg skal tibake i full jobb. Datteren min får ikke plass i barnehagen før til høsten, august og jeg sliter med tanken på å måtte levere henne til noe dagmamma. Grunnen er at hun kan virke så snill og koslig som bare juling, men når døra går igjen bak meg så vet ikke jeg hva som foregår. Skulle det skje noe kommer jeg ikke til å tilgi meg selv. Kan hende hun bare lar henne sitte for seg selv i en krok og selv daffer på sofaen , ikke noe daglig tur eller noen ting. For alt jeg vet kan hun jo vere DEN super-dagmammaèn som vi alle drømmer om å ha, men det er jo greia.. jeg vet ikke! Dattera mi er jo det KJÆREST jeg har så har vel lov å tvile?? I en barnehage er det fagfolk og flere til stede liksom så det hadde jeg følt meg mye mer VEL med. Har selv noen fæle opplevelser fra den tiden jeg selv hadde dagmamma som liten og det er det siste jeg vil skal skje mitt barn! Det er mangen flotte dagmammaer der ute, men HVEM kan man stole på 100% med det mest dyrebare du har???! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7438476-april-hjel-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. desember 2006 #2 Del Skrevet 12. desember 2006 selv har jeg vært så heldig å fått veninna mi som dagmamma den første tia.. de to har et veldig bra sammspill..og ser med en gang at det ikke er noe "skuespill" for hun springer og hjelper han uansett hvor spennende filmen er, om hun er trøtt..ol.. dette la jeg merke til før jeg spurte om hun kunne tenke seg å være dagmamma, og nå er det enda mere stas for henne å være rundt han! du har ikke noen du kjenner fra før som kunne tenke seg å ha han denne perioden?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7438476-april-hjel-meg/#findComment-7440412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå