*Mysillen* Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 i dag har jeg vært på byen en tur å sosa litt rundt... Å selvfølgelig måtte jeg jo møte på x`n min... hans samboer...og 2 barn...hun ene bare ca 3 dager gammel...... Gud så neffor jeg ble... Ikke tro at jeg ville hatt tilbake x`n altså...Men liksom...På den tiden vi nå har prøvd så har de fått 2 barn.... Æsj...
Miraculix Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Uff, ja jeg vet... Fortalte en kompis av meg at jeg hadde blitt gravid jeg, så fikk han og sambo lyst til å prøve også.. Jeg mistet i 12 uke, de ble gravide en uke etter at jeg snakket med dem, tuller ikke. (han er vel ett år nå tenker jeg) Og jeg strever fortsatt. Hun er 25 år og har 6 (!!!) barn.................
*Bea* & bitteliten Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Kjenner følelsen litt igjen.... Jeg slutta på pilla våren 2005 og hele 4 av mine venninner har etter det blitt gravid - og fått sine små søte babyer. Veldig fint og hyggelig for dem - men jeg vil også!!!!! Når jeg ble gravid i sommer (mistet i uke 12) ble bestevenninnen min også gravid. Nå nærmer det seg hennes termin - og jeg sitter her uten hverken spire eller baby. Unner henne det så veldig, men syntes også at det er på høy tid at jeg også snart får en spire i magen min !!!!! Sender ønskeliste til nissen og sier ifra at mysill også ønsker seg en liten spire til jul!!!! En liten historie for å muntre deg opp: Ei lita jente på 6 år hadde i fjor til jul skrevet ønskeliste til julenissen, men fordi hun ikke hadde fått alle de tingene hun ønsket seg hadde hun bestemt seg for å lage en huskeliste (i stedet for ønskeliste) til nissen i år. Hun sa strengt til moren sin at når han får en huskeliste - så må han vel klare å huske på alle tingene vel! Litt søt historie fra hverdagen syntes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå