rødhette* Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Idag har jeg handla stor bag, "store" truser, nøytral body lotion og dusjsåpe, kosebukse, ammetopp og noen andre småting, så nå skal jeg pakke sykehusbagen ferdig
LisaColli Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 ååå, hørtes koselig ut. skal gjøre det om et par uker jeg! gleder meg!!!!
rødhette* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor vente? Jeg har fortsatt god tid, har termin 15. januar. Men bedre å ha den klar for tidlig, enn risikere at det blir for seint, hehe. Sambo er veldig glad jeg pakker den nå, så han vet alt er klart. Og han er den som er flinkest av oss til å ta ting på sparket, hihi
LisaColli Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 venter til jeg er ferdig med alt skolearbeidet mitt og mappelevering! er så mye styr!! men den 20. des har jeg fri fram til fødsel:) kanskje greit å ha noe å styre med da også omtrent alt annet er i boks da, men står i kjelleren. så har jo litt å drive med, sette fram alt og vaske:)
rødhette* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Aaaah... ja, jeg har vært sykemeldt i over 3 mnd nå, så jeg har ikke hatt nok å styre med... Da har du mye å kose deg med når du er ferdig før jul da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå