Murmeline Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Noe spes jeg bør pakke/huske til i morgen? Tar bilen, så hvis jeg finner parkering i nærheten, tenkte jeg å ta med bilstolen inn, funker det best tro? Da kan hun jo sitte der mens jeg skifter osv... Hvis jeg må parkere langt unna må jeg jo ta vogna. Gleder meg sånn:)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei babe! Du må huske badetøy og håndklær, hmmm... Tja det er vel omtrent det hele egentlig... Evt ta med et teppe vesla kan ligge på i båsen deres så slipper du å ta med setet inn! Det er mulig å parkere i parkeringshuset rett ved siden av snappys, er der vi pleier å stå. Billig er det også!
♥Tiny Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Ta med noe som kan avlede litt oppmerksomhet Rangle eller bitering. Blir fort litt utålmodige når de må vente! Lykke til imorgen! Vi har siste badedag før jul imorgen vi På'n igjen etter jul!
Murmeline Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Å shit, er det ikke nakenbading??? Haha... Takk for tipset, ammetåka sitter tykt rundt det lille hodet mitt for tiden.. Bås? Hæ? Det parkeringshuset, kjører jeg opp fra Strandgata da, eller fra oversiden? Har som sagt kjørt utroooooooolig lite bil i bykjernen...
Murmeline Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2006 Takk for tipset Tiny, det var nok lurt ja:)
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Det er innkjøring i gaten over den vi gikk i bort til CC, tvers over for badet:) Nakenbading er kun fredager:p
Murmeline Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2006 Hurra! Blir gøy, håper jeg.. *Løpe og prøve badetøy! Var på svømming i går, og bikinien fra i sommer datt nesten av gitt!* Hvordan går det med deg og Embla da? Forresten; pleier dere å lunsje etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå