mammaen til Li@m Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Gaar det an aa ha vannkopper uten aa vise ytre tegn paa sykdommen? Gutten vaar har vaert i kontakt med andre barn som har hatt vannkopper, men har selv ikke vist tegn til aa ha faatt vannkopper selv; vi ble litt paffe da vi for litt siden snakket med dagmammaen hans som kunne fortelle at barnebarnet hennes hadde faatt vankopper - og kun kunne ha faatt det fra gutten vaar?? Noen som vet om dette er mulig?
mammatilSarah Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Det kan hende at han har ført smitten videre, uten at det har slått ut på han selv.. tror jeg har hørt om det! Kan også hende at han bare har hatt en vannkopp eller to uten at dere merket det?!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #3 Skrevet 13. desember 2006 Har hørt at vannkopper er smittbart før det bryter ut også, så dette barenbarnet kan jo ha blitt smittet av noen andre....høres litt rart ut at barnebarnet ikke har vært i kontakt med noen andre barn utenom gutten din syns jeg....har faktisk vært borti at det har gått uker mellom hver gang en unge har fått vannkopper i barnehagen når vannkopper går. Det tar tid fra man er smitta til det bryter ut. Har jeg hørt og sett at det tyder på å være riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå