nasse@nøff Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Er det noen har som gir mme etter at barnet har fylt ett år? Og hvorfor skal man eventuelt ikke gi det etter de har fylt ett år? Hvordan avvenne??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 jeg begynte å blande litt lettmelk i mme hennes, men det gikk bare ett par dager så bytta jeg helt over. jeg gir hu mme nå og hu er syk og absolutt ikke noe annet kan friste henne, er snart 17 mnd.
Makka Pakka Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Vet faktisk ikke hvorfor man IKKE skal gi mme etter fylte ett år, men det er lettere å kun gi lettmelk. Ved ett år spiser ungene stort sett så variert at man ikke trenger mme/morsmlek som en stor del av kosten for å få i seg nok av det de trenger, tror jeg. Jeg brukte lang tid å å venne dattera mi til vanlig melk. Måtte blande mme og lettmelk lenge før hun endlig godttok å bare få lettmelk. Nekter fortsatt å drikke den kald, den må romtempereres.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Jeg bytta ut en og en flaske fra han var nesten året, og her gikk det problemfritt. Men han får av og til mme til kvelds, han koser seg på en helt annen måte med den flaska..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå