Frk.Forvirret Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 For tredje dagen på rad. Trenger tips!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Blåbær... viktig med salt slik at han klarer å holde på væske i kroppen. Salte kjeks, potetgull-eliaschips osv...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Jeg raspet gulrot på den fineste delen av rivjernet, ga han ca 2-3ts. Og så fikk jeg beskjed om å blande eple juice og farris(naturell) riste ut kullsyren, blande 50-50. hold han unna potetgull! salte kjeks kan jo sikkert være bra, men fikk ikke råd om å gi han det.. banan og loff binder også magen. Gutten min fikk dette i ca 3 dager, og han ble mye bedre i magen allerede på kvelden:) Dette var da rota viruset, så han hadde spy sjuka i tillegg:((( Og da var han nesten 2år.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Når mine har dette gir jeg de det de har lyst på, kommer det opp igjen så får det heller være. Banan kan både gi løs og hard mage.
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Et råd som virker med en gang er: litt potetmel blandet i saft/vann.. Funker som bare det på min 2 åring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå