Gå til innhold

hvor fort gikk dere på jobb etter en SA?? magen øm etter SA??

refluksmor + spire i magen

Anbefalte innlegg

hei,

hadde en SA igår og var på jobb idag, var utrolig kvalm til tider og sliten når jeg kom hjem. Hvor fort gikk dere på jobb igjen??

Jeg var ca 5-6 uker på vei når jeg mistet. Magen min er innmari øm, det verker når jeg hoster og stikker når jeg står helt "rett", flere som har opplevd dette??

Fortsetter under...

Leit å høre om SA'n din, refluksmor. Jeg var tilbake dagen etter. Men til gjengjeld skulket jeg unna det jeg kunne av andre sosiale ting, som julebord f.eks. Hadde eksamen uken etter, det fikk meg til å fokusere på noe annet. Jeg hadde ikke vondt og var ikke øm etter utskrapning, var bare veldig trist.

Det var leit å høre om tapet ditt...det er en stor omstilling å ikke være gravid lenger...Jeg fikk en SA mens jeg hadde influensa, og hadde derfor en gyldig grunn til å være hjemme i ca. en uke- noe jeg synes var godt for å summe meg litt. Var fryktelig fysisk sliten i flere uker etterpå. Du kan gå til legen og sjekke jernlageret ditt/blodprosenten for sikkerhets skyld, for å sjekke om du bør ta jerntilskudd. Lykke til videre!

2 gang etter jeg hadde vært på sykehuset til utskraping dro jeg på jobb igjen dagen etterpå. selve dagen var jeg VELDIG slapp og kvalm. Hadde også store smerter etterpå... :(

Ikke gi opp, du er ikke alene!

Annonse

jeg var på jobb når jeg hadde sa...jobbet nattevakt alene og kunne ikke dra, heldigvis at det var en veldig stille natt. Hadde ikke så forferdelig vondt, men mensmurringer og blødde som en vanlig mens omtrent, så det var det det var for meg der og da. fikk en liten knekk dagen etter. Av en eller annen grunn hadde jeg en veldig dårlig følelse når jeg fant ut at jeg var gravid. Som om jeg visste at det var noe galt, og derfor så kom det ikke som noen overaskelse at det gikk galt heller. Var heldigvis også bare i uke 6 og hadde knapt et eneste tegn på å være gravid. Og det har nok knapt vært liv der inne i det hele tatt, hcg prøver var veldig lave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...