Mikaia Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg blir nesten terroristert av babyen som sparker så hardt at jeg omtrent må skrike ut! Det kjennes ut som hun sparker rett i eggstokkene og det gjoer jammen meg vondt. I går trodde jeg hun rykket ut navlestrengen. Syntes nesten at jeg hoerte at den røk. Naa er jeg i uke 28 og det blir bare verre og verre for hver uke. Jeg gruer meg nesten til aa gaa til sengs om kvelden for da stage-diver hun fra side til side. Kjaeresten bare ser paa meg i forferdelse naar magen min blir helt deformert. Er det noen andre som har en liten "alien" i magen? Kanskje jeg bare har lav smerteterskel eller gjoer det vondt hos dere ogsaa naar babyen sparker?
2_TETTE Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hihi, må le litt også...for det er jo litt sånn alien. Jeg er i uke 27 og syntes også det kan være ubehagelig i blandt. Men jeg husker fra forrige gang at det er nå et er værst. Etterhvert får babyen mindre plass og da får den ikke tatt sånn fart. Blir mer dulting liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå