Gå til innhold

I tvil?

KristineMed2Sønner<3

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok en gravi test idag morges, pga. mensen er mange dager forsinket, vært kvalm i opp til 3 uker,er slapp, gråter for ingen ting og brystene er ømme..

Jeg tok den da med morgen urin, å det kom en gaanske svak strek. Altså, testen jeg tok var en slik en som det skal bli ett kryss, om du er gravid. Jeg fikk ett kryss, men den streken var veeldig svak.. Er jeg gravid?Med tanken på alle symptomene også.. Burde jeg ta en ny test til fredag for å være sikker?

Håper på svar.. Plager meg å ikke kunne vite..:)

Fortsetter under...

"en strek er en strek" som de sier. Min graviditetstest var også veldig veldig svak først, fikk ikke sterkere resultat før jeg var nesten 6 uker på vei.

spennende at du er gravid.

melder meg på under LallaWish sitt spørsmål her jeg, er dette en god nyhet, eller passer det ikke med barn nå?

klem!

Annonse

da sier jeg GRATULERER dere skal bli FORELDRE!!

Det er en svær oppgave, men man klarer det en bestemmer seg for!

Nå må du begynne å ta folattilskudd, sånn at barnet ikke får ryggmarksbrokk.

Om du trenger noen å snakke med, vil ha en ekstra graviditetstest etc, så ta en telefon til amathea, det er en organisasjon for uplanlagte gravide. Nå har jo dere bestemt dere for å beholde, så da trenger du jo ikke rådgivningstjenesten deres om abort etc, men de kan også hjelpe deg med hva for støtte du har rett på osv.

Lykke til! Regner med å se mer til deg her inne da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...