Gå til innhold

Noen som har erfaring fra Maigaard i Danmark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Chivay :)

Maigaardklinikken kan jeg anbefale på det sterkeste!!!!! Kjempekoselige folk som jobber der, null ventetid og jeg er i dag gravid i uke 33 med to tvillinggutter takket være Maigaard og co.

Jeg ble gravid på 2. forsøk, men hadde en SA i mars. Så ble det fryseforsøk i mai, og full klaff :))

Jeg hadde hatching på de to siste forsøkene, det anbefaler jeg og klinikken, og det må du betale 1000 danske kr. ekstra for.

Anne Mette, en av sykepleierne som jobber der, har bodd mange år i Norge. Be om å få henne, hun er såååå koselig, og snakker og forstår så godt norsk.

Svend Maigaard er en koselig "bestefartype", som svarer deg på alle spm pr. mail om du har noen. Rekner med du har vært på www.maigaard.dk og sett.

Lykke lykke til, og hils Anne Mette fra Line om du er så heldig å få henne :)

Jeg har ingen personlig erfaring med Maigaard, men skal ta kontkat med dem nå før jul for å undersøke mulighetene for langtidsodling og hatching der. Etter 2 mislykke ICSI-forsøk på Riksen er vi klar for å prøve noe nytt...

:-)

Takk for svar. Var godt å høre positive ord om Maigaard. Vi har fått veldi positivt inntrykk av dem så langt. De er raske til å svare på mail.

Setter de alltid inn to egg, el bestemte dere det selv?

Jeg startet med medisiner i januar og er veldig spent.

Man kan bestemme selv om man vil ha ett eller to egg.De kommer gjerne med en anbefaling ut fra kvaliteten på eggene. Men det var helt opp til oss selv. Fikk satt tilbake 2 egg på alle tre forsøkene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...