♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Betyr det at du må benytte en clearblue for å få skikkelig svar?
drømme* Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 hei :-) Jeg har ikke turt si dette til andre enn dagboka mi. Hver gang tidligere jeg har tenkt: jaaah...nååå....og kjøpt en test.. har mensen kommet dagen derpå. Jeg tør rett og slett ikke ta noen test ennå..nedturen blir så total om den er negativ, og jeg har lyst å leve i håpet noen dager til. Men denne gangen har jeg vært 'uggen', har ømme pupper, og det stikker !! i underlivet.. Mange ganger er det skikkelig vondt. Men..så har jeg gått på Pergo da.... og hver gang jeg kjenner no som jeg troooor kan være no.. avbryter jeg tanken å sier til meg selv.. Det er Pergoen det !! Det var 14 dager igår siden EL.men ingen tegn til tante.Etter jeg begynte på Pergo har jeg begynt å spotte en dag eller to før ho kommer..men foreløpig ingen ting å se... Jeg kan plutselig komme på at' åå..kanskje ho er kommet.'... og raser ut på do for å sjekke, men nei; ingen tante ! Men nå som jeg har sagt det her...kanskje ho kommer.. hormonkur kan jo sette systemet på hue da...
Aguin Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Vi får håpe og tro at hun er på langtidsferie til sydlige breddegrader. Lykke til om en dag eller to !
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 wow-jeg krysser armer og bein....
bente69;) Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Så spennende, håper tanta har tatt seg en laaaaaaaaang ferie:) Tvi, tvi:)
~Vimsemor~ Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Jeg krysser fingre for deg! Varme tanker er avsendt fra
drømme* Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2006 Takk for alle gode ord. Jeg har hatt skikkelige mens smerter innimellom også disse dagene, det er vel en grunn til at jeg har vært så usikker. De siste årene har tanta kommet så regelmessig at jeg kunne stille klokka etter henne. Jeg skal kjøpe en test til helga, så får vi se... -ønsker dere en fin uke :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Ønsker deg lykke til drømme.Måtte testen bli positiv.... Klem fra
martine68 Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Dette høres spennende ut drømme. Vi venter spent på testingen din. Lykke til.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Så spennende dette var da. Håper ho har tatt seg en skikkelig jordomseiling. Jeg håper alt jeg kan for deg...
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #12 Skrevet 13. desember 2006 Fortell, fortell !!!!! Dette er jo kjempespennende =))) Skjønner veldig godt skepsisen din etter mange nedturer, men håper at du blir overlykkelig denne gangen! Tanta har med å holde seg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt borte!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå