mamman til snupp Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Når har dere el? Jeg er på dag 18 nå og har ikke hatt antydning til teststrek en gang! Plagsomt!!
kymra Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 har ikm rundt den 21 jeg. begynte å teste 3.desember etter el,og fra den dag har den vært pos.. men på dag 18 fikk jeg kjempe positiv ,så jeg går utifra den tror jeg.. kanskje el bare blir litt forsinket denne pp`en da ?!? lykke til
mamman til snupp Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Ja, jeg får håpe det! Første pp jeg bruker el tester, så jeg blir sur hvis jeg ike har el! da har jeg isåfall stappa i meg mye unødvendige greier til ingen nytte de siste mnd!
mamman til snupp Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Hva slags el tester brukte du foresten? Vet du om man kan ha el,uten at det gir utslag på testene?
kymra Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 jeg bruker hurtigtest sine..-de heter vel afrodite eller noe sånn tror jeg.. er veldig usikker på det andre du spør om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå