Gå til innhold

Har noen prøvd summer glow??!!! Advarsel!!!!

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd "Summer Glow" Body lotion fra Dove?

Det er det værste produktet jeg noen gang har prøvd assa!!

Kjøpte den i går da jeg trengte en lotion...

Smurte meg inn i dag da jeg hadde dusja...nå ser jeg jo F*** ikke ut....

Jeg trodde det var en BODY LOTION som gradvis _kanskje_ gjorde huden litt gylden etter noen uker!!

Hendene mine er mørke-oransje, har oransje striper oppover hele bena mine (siden jeg ikke klarer å smøre inn bena jevnt, det er "noe" i veien)!

På de oransje armene mine har jeg masse "klore" merker etter at jeg har klødd meg, og på siden av magen er det skikkelig skjoldete!!

Det er IKKE en body lotion, det er en selvbruningskrem! Hadde jo aldri kjøpt den eller smurt meg inn så fort om jeg hadde visst det!!

Har prøvd å skrubbe meg med svamp, men jeg er fortsatt like oransj og stygg!!! ÅÅÅÅHHH...

Fortsetter under...

OJ!! Men trøst deg med at det går fort bort igjen!!! Jeg har prøvd den (uten slikt resultat...) og en annen sånn krem.. Natusan?? Brukte den kremen i et par uker før jeg plutselig ser ned på meg selv og ser mange føflekker??? Det var ikke føflekker, det var brune flekker etter kremen...

Men det gikk veldig fort bort igjen!

Annonse

Ja, billig ting er noe PUCK! Jeg har jo ordentlig selvbruningskremer til ansikt og kropp som jeg er kjempefornøyde med...

Trodde bare dette skulle være en lotion med litt glød jeg!!! hehe!

Ligner nesten på han "oransje" karen på Jul i Tøyengata!!!

hehe, må le for jeg ligner jo på en morsom kombinasjon av menneske og en oransje flodhest med striper =)

Den finnes i flere varianter og grader, en for lys hud og en for mørk hud. Dersom du har tatt den mørke varianten og har lys hud så blir nok resultatet deretter - hihi.

Jeg har prøvd den selv, men var veldig godt fornøyd med resultatet. Som med alle selvbruningskremer gjelder en regel: du kan aldri få gnidd ut kremen godt nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...