Gå til innhold

Uker og dager????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden unnfangelsen fulgt med og telt dager og uker. Når jeg var på UL fikk jeg vite at jeg var 17 uker og 6 dager på vei, men så var jeg hos jordmor bare 12 dager etterpå; hun sa jeg var 20 uker+ 6 dager....det som er litt snodig er at jordmor gikk ut fra termindato (28.04.07) som jeg fikk på UL. Kan det være mulig at hun har sett feil???

Synes det nå er blitt vanskelig å holde oversikt, men tror selv jeg er 20 uker + 3 dager i dag, altså er jeg i min 21. uke. Holder på å lage babyalbum, og da er det jo greit å vite litt mer nøyaktig! Er det bare meg eller er det flere som får opplyst forskjellig fra lege eller jordmødre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lege har en tendens til å ta litt feil, hun bruker et slikt "hjul" å da er det vel lett å bomme med en dag eller to;) Legger meg ikke så mye oppi hva hun sier, bruker det som står på www.babyverden.no når jeg regner uker + dager;) tror den stemmer;)

Skrevet

Du ser min termin og jeg er i min uke 22 er vell 21 +3 så det stemmer vell at du er 20 +?! :-) ifølge min regning;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...