Gå til innhold

Jippi...Reductil virker!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg brukt det i to uker, har ikke gjort en dritt egentlig for at det skal hjelpe...men har rasa ned 5,3 kg!!

Hadde bryst reduksjon for 5 dager siden, så når det er gått noen uker til så skal kiloene trimmes av:)

 

Hvordan går det for dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow.. Det var jo imponerende! Kan jeg spørre hvor mye du fjernet fra brystene? Jeg hadde håpet å få tatt en reduksjon selv, men ble gravid og må nok vente i hvertfall halvannet år før jeg kan ta det.. Har termin i mars.. Gikk det greit? Er det mye smerter i ettertid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo..

 

Jeg vet ikke helt sikkert, men han sa før operasjonen at det ble ihvertfall 500 g pr. pupp...og det er jo endel.!

Jeg fikk dekket dette, betalte kun 400 i egenandel og 300 for en bh som jeg kjøpte på klinikken.Gjorde det på colosseum klinikken i oslo.Operasjonen tok ca to timer, og under en time etter var jeg på vei hjem..

Jeg brukt dd føre dette, og nå (tror jeg) det er c..

Jeg kommer til å være hoven noen uker, så jeg vet jo ikke det endelige resultatet.

 

Jeg hadde vondt dagen etter inngrepet, strammet i stingene + at jeg kasta opp pga narkosen som skulle ut av kroppen, men det er kun den dagen og samme dagen jeg tok pinex forte..jeg fungerer som normalt igjen, deilig..selv etter kun 5 dager siden!!

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem fra klinikken var å se i speiliet:=)

Topper og gensere sitter perfekt!!!

Du bør virkelig gjøre det, føles HERLIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...