ღCinnamonღ Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Han har tatt ett skritt her og ett skritt der noen ganger, men i dag slapp han taket fra stuebordet og gikk helt alene til bokhyllen! Litt famlende, men likevel stødig! Du kan tro jeg og pappan var bra stolt!!!! Vi måpte!! Gutten min er 13 og en halv måned )
Northernlights Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Nå er det ingen vei tilbake =) Like gamle våre gutter, da. Når er din født?
Ranveig R Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer så mykje med første "spasertur"! Guten vår begynte for eit par veker sidan, og det har enno ikkje gått heilt opp for meg. Er jo SÅ nydeleg å sjå på han der han kjem stabbande over golvet med hendene ut til sida for å halde balansen...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 Åååå...det må være en herlig følelse ;o) Sikkert snart vår tur også....håper jeg ...)
ara1 Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 å så morro da... har sjøl en gutt på den aldern men han har ikke begynt å gå enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå