Gå til innhold

Åpning og rier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var på føden idag kl 9.00 pga regelmessige rier som ikke er vonde. Litt ubehagelig bare.

De sjekket og sa at jeg har 1 cm åpning. Ble sent hjem og bedt om å ta kontakt igjen dersom riene blir sterkere/vondere. Det har ikke skjedd enda. Har rier fortsatt med ca 6 minutters mellomrom og varer i ca 50 sek, men er ikke veldig vonde. Hvor lenge kan det gå før jeg får mer åpning? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten forslag til noe jeg selv kan gjøre for å få skikkelige rier??

Skrevet

sett klyster hjemme...skal visst funke på riene. Drikk melk me masse kanel i. Vær i aktivitet...gå i trapper, men ikke slit deg ut.

Du må ha krefter til fødselen.

Lykke til:)

Skrevet

På meg gikk det ca 16 timer før noe skjedde. Da var fødselen plutselig i gang. Jeg var på sykehuset og fikk petidin i låret. Det at jeg slappet av, slumret litt, tror jeg gjorde at jeg fikk mer åpning. Ei vennine av meg gikk tre uker med kynnere og 1 cm åpning.Når har du termin? Er du bekymret så dra tilbake og sjekk om du har fått mer åpning.

Skrevet

Jeg hadde termin igår. Skjønner ingenting jeg, har fortsatt rier, men ikke så regelmessige og fortsatt ikke vonde. Er veldig sliten og lei nå. Gikk lang tur igår og hoppet litt opp og ned ved veikanten.Men man blir jo sliten av det også :.( Liker ikke at det er bare falsk alarm. Ringte føden igjen, de synes ikke jeg skal komme før det er skikkelig vondt. Håper på skikkelig vondt nå jeg... Tar forresten mer enn gjerne imot alle råd.. Har bare lyst til å gråte.. Er så lei.. Og har dårlig samvittighet pga det..

Skrevet

Sex kan få fart i sakene :)

Ellers slappe av og spare krefter.....

Skrevet

Heisann:) synes du skulle prøve å ta en god og varm dusj, eller sette deg i bade-karet hvis du har muligheter for det. Det pleier å hjelpe på "åpningsfasen".

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...