Gå til innhold

Kan det være tvillinger?


Nilena

Anbefalte innlegg

Såvidt jeg har hørt så "hopper" denne arveligheten over en generasjon... min mormor mistet to tvillingpar (vet ikke om de er enegget eller toegget), men ingen av mammas søsken har fått tvillinger.... Til nå har heller ingen av oss søskenbarna fått tvillinger... Jeg er imidlertid litt smånervøs for ultralyden, for jeg er 11 uker på vei, og har allerede STOR mage.... Nå tror jeg ikke at jeg bærer på tvillinger, MEN med min munnrapphet som har sagt at "jeg får nok ikke tvillinger heldigvis for det blir så dyrt med bolig og ny bil....." - ja, da skal dere se at det viser seg to på UL!! Dere som skal ha tvillinger, fant legen ut dette eller så dere det først på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde veldig sterkt at jeg skulle ha tvillinger og spurte jordmor om det kunne være tilfellet. Hun sa at jeg verken var for stor eller at hun hørte noe unormalt der inne. På ordinær ul fikk vi oss alle derfor en overraskelse :)

 

Du må nok bare vente.

 

Symptomene på tvillinggraviditeter er at alle plager er dobbelt så sterke om du har noen plager...om det gir deg noen hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...