Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Synst det virker litt riski. Blir veldig lett gravid. Vil ikke putte hormoner i kroppen og lei kondom..
Blomman Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 du får mere kontroll selv og med å følge syklusen - og da kjenner du ofte og når du har eggløsning. en bruker noen sykluser for å bli kjent med din syklus, men etterhvert blir det færre røde/fruktbare dager. I starten tar den utgangspunkt i værst tenklige tidligste eggløsning. Så er man forsiktig (kondom eller null sex disse dagen) er ladycomp et trygt alternativ. Anbefales - jeg hadde ikke kontroll før - det har jeg nå. Blir en vane å måle temp hver morgen - den vekker meg
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar. Er så usikker. Vi er 100% ferdig meg fødselr, men kunne ALDRI tatt abort. Ha ubeskyttet sex uten noe annet vil føles som babylaging. Men det er nok en vanesak. Man må vel bare lære seg å stole på den maskinen. Finst det et nettsted med info?
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 NEI,den er ikke sikker i det hele tatt.har to venninner som begge ble gravide etter 3 mnd med rett bruk.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 ALLE jeg kjenner har den funket på ! Altså de blir ikke gravide så lenge de bruker den riktig...jeg ble gravid fordi jeg ville det med den, fantastisk !
Blomman Skrevet 13. desember 2006 #7 Skrevet 13. desember 2006 hvis du går inn på buenaventura.no Idefix kan du lese pearlindex(sjansen for å bli gravid)- den er noe av det sikreste ved rett bruk. men man kan bli gravid med annen prevansjon og brukt riktig- men sjansen er svært svært liten
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Sæden kan overleve i 6 dager derfor er den ikke trygg.Har spurt gynekologen min.Tåler ikke noen hormonelle prevensjons middel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå