Gjest Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei :-) Vil bare si til deg at jeg tenker masse på deg og ønsker masse masse lykke til imorgen. Det går helt sikkert helt supert :-) Med på veien vil jeg også gi deg et lite "tips" som i allefall hjalp meg veldig under fødselen. (Nå skal det sies at jeg har litt legeskrekk og noia, men vet også om andre som har hatt hjelp av det samme). Vi fikk dette messet opp og i mente på fødselskurset, og det hjalp: Rier gjør vondt, det er ikke til å stikke under en stol (men er helt overlevbare mener jeg.), men de finnes ikke farlige for hverken mor eller barn. Dersom du klarer å slappe av og ikke spenne deg fordi man er usikker/redd så hjelper det så utrolig masse :-) Stor lykketil klem fra oss :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei hei... Tuusen takk... Jeg er kjempe nervøs men gleder meg egentlig mer og mer. Bagen er nå pakket med mine klær og babyens klær. Må ha litt siden vi skal på barsel hotell.. Har bare igjen pappans klær. Vi må ta alt med oss med en gang siden samboer ikke kan kjøre bil akkurat nå Ja, får prøve å fokusere på at det ikke er farlig med rier. Jeg er enig, man har lett for å få litt panikk når man har så vondt. Så takk for tipset, får heller prøve å fokusere på noe annet.... dra til "my happy place"...hehehe.. Skal gi dere oppdatering her inne jeg... Har jo wap på telefonen, så om det skjer fort kan jeg jo se om jeg får skrevet noe.. Blir hentet hjemme klokken ni i morgen tidlig....bare en natt igjen!! *sukk*
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 jeg vil også si lykke til:D jeg er skikkelig misunnelig på deg, du tok meg i innspurten.
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Ja, må få oppdatering :-) Hadde dessuten vært veldig morsomt å få sett deg og nurket etter en liten stund ;-) Tenk, snart blir du mamma :-) Et annet tips (gud så mye smart jeg kommer på her ;-)) av den fysiske arten.. Det kan lønne seg å være på beina (om du orker) da får man hjelp av tyngdekraften for å få knøttet nedover. Jeg var på beina stort sett hele tiden og det gikk forholdsvis kjapt til å være 1 gangs :-) ååååå- nå må du vel tro jeg er gal, men jeg er faktisk skikkelig skikkelig misunnelig på deg :-D
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Ja, før helgen starter er jeg mest sansynlig mamma ja.... Litt bitter sweet... Trist å liksom bli kvitt magen egentlig, trodde ikke jeg skulle syntes det etter ni mnd, men gjør faktisk det. Ikke noe mer dulting inni magen og bevegelser... Men på samme tid er det jo dette her vi har ventet på i disse mnd... Få ut vårt mirakel som fikk så hard medfart i begynnelsen... En liten skatt.. Har blitt fryktelig emosjonell i kveld...sitter her og griner som bare det mens jeg hører på "Go the distance" med Josh Groban. Teksten var egentlig utrolig treffende i skrivende stund... Er vanligvis veldig sterk jeg så sånn jeg ser det nå burde det jo ikke være noe problem å holde meg på bena, men altså jeg skal ikke være skråsikker på at jeg klarer det, for jeg vet jo ikke hvor vondt dette her er... Skal iallefall ha med musikk... Ja, du er litt rar om du er misunnelig på at jeg skal føde...hehehe. Har du nettop født eller skal du snart ha LilleLotte79?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 ja, rakk før deg likevel... Men altså hadde jeg ikke hatt så problemer med CT så hadde jeg nok gått til termin jeg også.. Men er veldig veldig spent nå altså... Spørs om jeg får sove i natt, selv om dette er natten jeg VIRKELIG burde fått meg søvn i og med at jeg kanskje føder i morgen....urk....jeg skal føde.....*gulp*
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 He he, jeg fødte i april jeg :-) Og jeg sa 2 min etter at ungen var ute at "dette kan jeg gjøre igjen" (Hanne fra gamle jobben vettu')
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 ja i kvell bør du få deg litt søvn, men det spørst hvor lett det er. jeg sover kjempe dårlig hver natt. I natt stod jeg opp for å spise å satt meg med pc'en, da var jeg lei av å ligge våken. jeg tror at du kommer til å klare deg bra i morgen, men litt skummelt å tenke på fødsel, det synst vertfall jeg. men vi får tenke som så at andre har klart det, da må vi også klare det
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Halla...Så det er deg ja... Visste ikke at du visste mitt nick her inne...hehehe.. Blir vel fler på dere snart også da eller?? Hvordan går det ellers med dere?.... April altså, er det virkelig så lenge siden??? Tiden går så utrolig fort syntes jeg. Sier jeg nå, haha, for noen uker siden syntes jeg IKKE tiden gikk særlig fort akkurat. Tenkt deg tilbake til jobben når du er ferdig i permisjon eller??
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #10 Skrevet 12. desember 2006 Hehe, husker du ikke at jeg tilfeldigvis "fant" deg når jeg lette etter bildene til en venninne på albumene? ( hehe, du har fått tidlig ammetåke :-P) Det er lenge siden altså, var akkurat i begynnelsen når du hadde blitt operert :-) Går bare bra med oss, du har sååååå masse å se frem til :-) Og tiden går så altfor altfor fort.... Skal tilbake for en liten periode i mars og april, men så har jeg mer perm til september sånn at Mathea får kommet seg i barnehage, og så får vi se hva som skjer :-D Synes det var igår jeg kom hjem fra sykehuset med en liten bylt, og nå har jeg et stk Frk. Propell som går rundt bordet, sier mamma og har helt klart egne meninger :-) Bare nyt tiden :-D
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Ja, vet du hva, jeg er så tullete og distre atte det skulle ikke vært mulig.. Også har jeg fått "miste" syndromet...hehe...jeg mister 90% av tingene jeg holder, og de ruller gjerne under sofa eller bordet eller sånne ting...hehe.... Noe som egentlig gjør meg eitrende forbannet...hehehe,.. Nå har min kjære endelig kommet hjem, så da må vi pakke de siste sakene vi skal ha med oss i morgen... Herregud... tenk... hun kan komme i morgen altså... Det er syykt... Vi rakk jo ikke gå på noe svangerskaps kurs heller vi da, pga ulykken til min kjære. Så får bare adlyde hva jordmødrene sier.... Håper det ikke tar lang tid før riene er igang.. Må si jeg ikke savner den gamle jobben altså... Hadde spydd om jeg visste jeg måtte tilbake dit.... fy f...... Takke meg til altså... Nå skal jeg lage te til min kjære..
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Og ammetåka gjør deg enda mer distrè... :-P Det går helt supert imorgen, helt sikkert :-) Som du sier, hør på jordmødrene og hør på deg selv, ingen kjenner din egen kropp bedre enn du gjør :-) Du får igjen ha masse masse masse lykke til, og send et pip her :-) Så får du sove godt, jeg er skikkelig spent på deres vegne :-) (og kom på DiB også da :-) ) Jeg får gå og leke klatrestativ for M litt før hun skal sove :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå