*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Snuppa er nesten 4.5mnd gammel og har fått maisgrøt i 2 uker, ikke noe problemer med magen eller noe, men hun liker den ikke, rynker på nesa og uffer seg.. De første dagene likte hun den godt, spiste fort en halv porsjon, men så begynte hun å mislike den mer og mer, vil jo ikke gi hun noe hun ikke liker.. Prøvd å blande fruktpure i, men går ikke så bra det heller, elsker fruktpure ellers, da:) Så nå har jeg kjøpt risgrøt. Skal jeg begynne gi henne en teskje grøtpulver til å begynne med? For tilvenning, tenkte jeg, lurt det, vel?
BettyBoob Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 er vel bare å sjekkr om hun liker det? gi henne skje, vil hun ha mer gi henne mer! er jo ikke gluten eller noe i risgrøt, så det er bare å kjøre på. Gutten min likte absolutt ikke risgrøten, for den smaker absolutt ingenting, bortsett fra kanskje litt papir.... Siden han ikke ville ha grøt (likte ikke konsistensen) så ga jeg ham mme på flaske med noen skjeer maisgrøt i. det gikk ned på høykant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå