Gå til innhold

ja.. da har jeg klart og få i meg ....

Anbefalte innlegg

LAKSEROLJE... hmmm interesant smak kan man si.. tik bare 1 spise skje.. legen sa det ikek var farlig så da gjenstår det bare og vente og se.. flere som har prøvd det??

hehe..... sambo masa på at jeg skulle prøve så da er det gjort...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7437029-ja-da-har-jeg-klart-og-f%C3%A5-i-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis det og ha 3cm åpning og livmorhals på 3.5cm er moden så er jeg vel det.. hehe jordmor sa jeg var veldig moden.. hehe den lakseroljen heter

ricini oleum virginale..smakte som smeltet lipsyl hehe...

Annonse

men fikk du beskjed om bare 1 ss?? el kan jeg ta en til om ikke det kommer noe i det hele tatt?? har hørt om folk som ikke kommer på do en gang hehe.. for de jeg kjenner har tatt 2ss

Jm sa at det ikke er farlig å ta 1 ss.

Hun sa ingenting om at jeg IKKE skulle ta 2....... hvis du skjønner hva jeg mener :-)

Men hun sa at jeg IKKE skulle ta hele flaska!

Hvis jeg ikke engang kommer på do hvis jeg prøver etter 1 ss så kommer nok jeg til å ta 2........... men etter det bør det jo holde! :-)

Hva står det på flaska da? (hvis man bruker det for å komme på do...)

står ikek noe der i det hele tatt.. hehe bare navnet på den hehe:) hmmm vurderer og gå opp og ta skje nr 2 jeg altså.. leste en historie her inne nå om ei dame som fikk veer etter 2ss...

hvis du søker på lakserolje på søke greia her på bim så står det da jan kristian kom til verden.. interesang historie.. lakseroljen funket på hun ihvertfall:)

det er sant.. hehe søke der jeg oxo.. men lurer fælt på om jeg skal ta en liten skje til hehe... ihverstefall så får jeg jo renset kroppen.. *ler* el så skjer det ikke noe hehe

kommer meg på do ja.. hehe heldigvis... men jeg går og tar en skje til nå:)

les disse sidene om lakserolje masse possitivt og seff noen som er negative da:)

http://www.google.no/search?hl=no&q=lakserolje&meta=

Annonse

da gikk skje nr 2 ned.. ugg... hehe seigt og ekkelt og svelge.. kan sende litt over til deg jeg hehe..

hmmm,,,,,,, merker ikke noe enda da.. hmmm lurer på hvor lang tid det tar jeg??

hehe, jeg har ikke lakserolje hjemme for jeg skal vente til etter at jeg har vært hos jm på overtidskontroll!

:-)

Jeg er redd for å drite ned fødestua uansett jeg......... har jo hørt om mange som presser og driter samtidig.... men men.

driter jeg så driter jeg .... hehe det skjer sikkert med så mange at det er vandt med det.. hehe.. jaja... da gjenstår det bare og vente og se hva som skjer her.. ble litt kvalm av skje nr to.. hmmm.. men super på litt saft så dette skal gå bra.. hehe har lest litt om den lakseroljen nå.. er jo bare natur produkt som ble brukt i gamle gamle dager for og sette igang fødsler... så kan jo ikke være farlig.. hehe..

ei vennine av meg tok det, men hele flaska!!! hun fikk bra tømt seg og etter

noen timer satte det hele i gang!!! har termin til lørdagen og vil selv prøve det... men man må ta en "overdose" på det for at det skal virke og nærmest mulig termin!!! lykke til! :)

hahaha, dreit hun ned hele fødestua......... *ler* uff, ikke bra altså!!

Jo, da er det nattåpent. Men apoteket på strømmen er oppe sent hver dag! (var det i alle fall før) Inngangen etter senterets stengetid er på siden av kassene....ehh.. skjønner du hvor jeg mener? Det blir vel inngang ved ute p-plassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...