Rosaglede Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Er 5 dager over terminen og har seff fått vondt i ørene..ikke nok med at jeg var syk hele forrige uke... Så kan jeg bruke nesespray nå uten at det gjør noe?
Labbetøs Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Ja nesespray skal være trygt. Selv velger jeg å bryke barnenesespray siden ikke er så sterk, men holder i massevis.
rødhette* Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Ta en titt på www.felleskatalogen.no, så ser du hvilke produkter du trygt kan bruke.
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Zymelin nesespray kan du bruke selv om du er gravid! )))))
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg ville brukt saltvanns-nesespray, selv om den ikke fungerer like godt da...
Mamsen og lillegutt! Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Eg har brukt nesespay i over 7mnd i strekk no. Klarer meg ikke uten.. Har brukt Otrivin. (og en annen eg ikke husker i farten hva heter brgynner på R) Brukte nesespray i HELE forgje svangerskap og, når babyen var ut trengte eg ikke mer nesespray. merkelig, akkurat som babyen tok hele nesetettheten med seg ut av kroppen :-) Håper det skjer denne gangen og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå