Gå til innhold

når skiftet dere dyne ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? gutten min er 1 år og har fortsatt babydyne...og så har vi kjøpt ei slik dundyne (mellomstørrelse- mellom baby og voksen fikk jeg vite..)

jeg tenkte å gå rett over på voksendyne jeg dah, men nå er jo den dyna kjøpt av noen venner og d er jo sikkert likegreit for da får man kjøpe slikt søtt barnemønster på dyntrekket ;O)

d er jo blitt kaldere idag og når har dere som har ett barn på 1 ¨år tenkt å bytte dyne ??

Skrevet

Vi kjøpte juniordyne til tuppa da hun var 9 mnd, var godt å få litt lengre dyne da.Den er 100x140 cm.

En voksen dyne er jo 140x200, hvordan tenkte du at skulle få plass til den i ei lita seng?

Men juniordyne også blir litt stor i sprinkelseng, så bretter opp en kant;)

Skrevet

Kjøpte 100/140 ved 14-15 mnd. Voksendyne er veldig upraktisk i barnesenger...

Dette var vel dyne nr tre. Brukte vogndyne i begynnelsen, så en i mellom før denne...

Skrevet

hadde først vogndyna, så en større som nå er i vogna. og i senga bruker hun 100*140. hatt den ett par mnd. tror en voksendyne blir litt i det største laget i en barneseng.

Skrevet

Skifta dyne til 100'140 da ho var 17 mnd.

Skrevet

Vi bruker fortsatt dyne nr. to 65+100 cm og hun er 15 mnd. Tror nok vi kommer til å bruke denne enda en god stund.

Skrevet

Vi brukte vogn dyne i vogna, 80"100 som første dyna i senga.. Bytta til 100"140 da han var 10 mnd.. Og han pakker seg sinnsykt inn, stor koser seg med stor dyne.. hatt den et år nå.. Er ikke så stor i sprinkel seng syns jeg... Får liksom ordentlig rundt her og der... Også kan han ha den ei god stund nå fremover..

Skrevet

Jeg hadde baby dyen str 65x80 var den vell,kjøpte 100x80 da han var ca 8 mnd.Angrer veldig på at jeg ikke gikk over til junior dyne.Ser nå at denne forbanna dyre dyna ikke vil passe neste vinter! Bruker Temprakon og den koster 900; for 100x80!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vi kjøpte juniordyne når han var 17mnd. det ble julepresang på forskudd.. hadde tenkt å bytte tidligere men,ville vente siden det skulle bli julepresang men,når vi kjøpte den så ble det greit å bytte for jeg følte den andre var forliten. jeg tenkte også å kjøpe voksendyne men,greit med juniordyne,er stor og god til å ha i sprinkelseng. vi kjøpte på jusk og der kostet den 200kr og pute ca 70kr. billige sengtøy der også. vi kjøpte dun men,var billig med termodyne også. vet sparkjøp har termodyne til 150kr

Skrevet

Datteren min på 16 mnd bruker ikke dyne, hun. Hun sover i ullbody, sokker og nattpose kjøpt på Body Shop. Men da er det over 20 grader på soverommet. Er det kaldere, kler vi på henne mer. Nattposen ser ut som en tynn sovepose, men med armene bare. Den har hun brukt helt siden hun begynte å reise seg i senga da hun var rundt 9 mnd. Dette fungerer ypperlig. Nå kan hun turne så mye hun vil uten at hun mister dyna. Men det er aldri noe problem å legge henne. Vi er kjempefornøyde med nattposen! Nå skal jeg bestille en ny i nettbutikken til Going, siden Body Shop sin begynner å bli for liten. Den finnes bare opp til str 90 cm.

Skrevet

Skal bytte nå. Småen er snart 3 mnd, men babydyna blir for liten og lett så han bare spenner den av seg hele tiden om jeg ikke legger den på tvers, men da blir den litt kort da poden er lang..

Skrevet

gikk ifra 100x80 til 100x140 da hun var 10mnd.......

Skrevet

kjøpte juniordyne idag vi! lillegutt er 13 mnd. han elsker å være godt innpakket og ligge lunt og trygt, så vi får se om det utgjør noen forskjell:) er litt nervøs p.g.a størrelsen på dyna (og i putetrekket har jeg lagt ei sammenbretta babydyne 60*80 cm), men han er jo stor gutt nå og flink til å snu seg om han ligger inntil noe med ansiktet, så det går nok bra:) har gjort som marikylling+1 nugget og laget en brett under føttene og pakka dyna litt nedi sidene på madrassen.

Skrevet

Guten vår (snart 15 mnd) har framleis 80x100-dyne. Ser ikkje for meg at vi kjem til å bytte med det første heller. Men så er ligg han på saueskinn med ullnattis på, så han har berre dyna halvt på seg, ellers blir han for varm. Synest det hadde vore skrekkeleg fullt oppi sprinkelsenga med 100x140-dyne!? Men det blir kanskje ikkje det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...