♥mini♥lille♥knerten Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Helsesøster så så rart på meg i dag da jeg fortalte at jenta på 5 mnd sover i 14 pr døgn: 10 timer om natten fra 19.00 til 05.00 - 06.00 og tre ganger pr dag en lang og to korte, ca 4 timer totalt. Trodde dette var vanlig jeg? Nå skal det sies at jeg gir mat kl 02.00 ca, men hun er max våken 15 min på natten. Også andre spm: med tilvenning av fast føde: går det på alder når dere kjøper nestle og småfolk, feks 4 mnd, eller kan man gå over til 6 mnd når hun får 3 måltider pr dag og har etablert en fin rutine på maten uten å reagere? Glemte å spørre på hs.
snull Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 hmmm, synes det høres veldg normalt ut jeg....vi har det ganske nøyaktig likt ihvertfall med tanke på søvnen! (selv synes jeg 5-6 fortsatt er svarteste natta, men så er det ikke jeg som bestemmer lengre;) )!! Mi er 7 mnd da, men har vært slik veldig lenge nå! Tror trygt du kan bevege deg forsiktig over til 6 mnd-mat....prøv litt og litt! Jeg gjorde det da snuppa var 5.5 mnd...gikk veldig fint!! Lykke til!!
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Takk for svar! Hun er jo snart 5,5 mnd Godt å høre at det er andre som har det noenlunde likt som oss. Og ja, når klokka er ti over seks og jenta spreller i senga, tror jeg at min siste time er kommet hver morgen, i allefall i vinterhalvåret...men bare jeg har kommet meg opp, så går det greit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå