Gå til innhold

Kåring av favoritt-middagsglasset :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket middagsglass er deres barns favoritt?

Jenta mi på 7 1/2 mnd lhar ikke smakt veldig mange, men hun liker best Nestlès grønnsaker med kalkun (fra 6 mnd).

Skrevet

Ja, det har vært favoritt her også:)

Skrevet

Har ikke prøvd så mange typer, og heller ikke så mange glass av hvert slag, men det virker som om grønnsaker med kalkun er en favoritt her også ja...(han er snart 8 mnd)

Skrevet

varierer dere med mange forskjellige middagsglass ?

Skrevet

Hipp med nudler og skinke.

Blir helt vill når hun får det.

Det er 6 mnd glass hun vil ha, en 9 mnd men spsier ikke 8 mnd glass enda.

Skrevet

Nestle` mormors lapskaus fra 6 mnd er favoritten her i huset:)

Skrevet

grønnsaker med kalkun er en slager her og..;) men hun spiser de andre hun har fått og...

Skrevet

Jeg har prøvd mange som bare har blitt spyttet ut igjen. I dag spiste han for første gang ca 1/2 glass og det var mais og potetpurè med kalkun fra Hipp.

Skrevet

mormors lapskaus her også :-) Eneste hun liker!

Skrevet

Isack spiser det meste, men hipp er absolutt myye bedre enn nestle vistnok:) Han elsker alt med tomatsaus, så hipp pasta bolognese eller hipp grønnsaks lasagne er favoritt glassene hans:)

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus fra Småfolk er favoritten her:)

8mnds glass...

Skrevet

Grønnsker med kalkun her også:)

Også er han veldig glad i den...hmm...er det pasta med tomatsaus tro....uansett...sånn 6mnd glass:)

Skrevet

grønnsaker med kalkun!!!!

og vesla er sær;) skal se hun fnyser og griner på nesa når jeg kommer med andre saker! hun er 9 mnd, og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal få henne til å like alt annet! blander 6mnd glasset halvt om halvt med fløtestuet kalkun 8mnd glasset nå da + et annet med kalkun, men som sagt grønnsaker med kalkun, er all time favoritt! :)

Skrevet

Alt med løk og tomat i, f.eks. Hipp nudler med grønnsaker og skinke, Hipp pasta penne med squash og tomat og Nestlé grønnsaker med kalkun. Men mammas hjemmelagde torskemiddag danker ut alle! :-) Snuppa er straks 10 måneder.

Skrevet

Fiskeboller og lapskaus fra Småfolk.

Skrevet

6 mnd glass med lam fra nestle.

Skrevet

Grønnsaker med kalkun fra Nestle er favoritten her:)

Skrevet

Grønnsaker med kalkun er stort sett det eneste lillegutt vil ha av middagsmat:o)

Skrevet

Potet/mais pure med kalkun fra hipp er favoritten til gutten min :)

Skrevet

Nudler med grønnsaker og skinke, 6 mnd glass fra hipp er soneklar favoritt her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...