Sunniva78 har to små Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Sist jeg ble gravid murret det mye i magen fra dag 5. Nå er jeg på dag 6, og det murrer nesten ingenting! Stikker bare litt innimellom.... Jeg vil ha menssmerter jeg! Kan dette forresten variere fra gang til gang? Noen som vet?
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Er sikker på at dette kan variere fra gang til gang Sunniva. Jeg hadde masse murringer de første dagene etter innsetting nå sist men så ga det seg liksom. Og har ikke hatt noe murringer etter det. Første gang økte det etterhvert utover rugeperioden. Men husker ikke hvilken dag det begynte. Jeg savner å kjenne at livmora strekker seg. Men hadde jeg hatt noe vondt så hadde jeg vel bare bekymra meg over det også. Noe skal det være å bekymre seg over Krysser fingre for deg! Håper du koser deg i rugeperioden Klem
Snupi76 Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Kjære Sunniva! Jeg kan ikke så mye om dette her, men jeg har bare lyst til å roe deg litt med å si at det er jo alltid forskjellig fra hver graviditet - som jeg har forstått ihvertfall... Kanskje det er et annet kjønn denne gangen! Du skal se at dette her går kjempebra - desember skal jo være vår blå måned!!! Og stikking er jo skikkelig bra - er det ikke? Her er det også litt stikkinger, og jeg er småkvalm - særlig rett etter jeg har våknet. Regner med det er Crinonen, og ikke EL-sprøyta? Jeg har regnet ut at den skal være ute av kroppen sånn ca i morgen.. Håper du har en fin dag! Klemmer fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Sunniva78: Ønsker deg lykke til i innspurten - måtte det bli en blå jul i år:-) Snupi76: Morgenkvalme høres bra ut - heier på deg! Klem
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 hei, har jo snakket med deg om dette før i dag jeg, men kan jo skrive et svar her også.. Forrige forsøk så murret det kjempemasse i magen min, det stakk som bare det, og jeg var skråsikker på at egget festet seg.. Ikke snakk om noe annet.. Men testen var neg, blodprøven var neg og mensen kom. Under dette forsøket har det vært akkurat likt, det murrer masse, det stikker, og da tenker jeg selvfølgelig at det ikke går... Testen ble pos.. blodprøven ble pos.. DA ble jeg sjokka da.. Så det trenger ikke ha noen sammenheng med forrige forsøk. Trenger ikke være likt.. Så kanskje er det et godt tegn dette nå, at det er slik det skal være? Jeg heier på deg vetdu, heia sunniva heia sunniva..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå