Gullemor Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei! Lenge siden sist! Hvordan går det?
21.april Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei:) Ja, jeg ble sengeliggende med premature rier:( Disse påvirker livmorhalsen så jeg må holde meg helt i ro.. veldig kjedelig....Fikk noe tabeletter så de verste kynnerne har roet seg nå. Hvordan går det med deg??
Gullemor Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Uff, høres kjipt ut! ( Håper ikke du føder før tida, da! Ikke så myyyye, i hvert fall! ;o) Jeg var på forrige Asker-treff; på Pizzastua 30. nov. Som vanlig veldig koselig! Vet du, jeg er så lite her inne for tida, men hvis du går på Twilight-tråden, kan du lese om hvordan jeg har det for tida... La nettopp inn en laaang oppdatering (ikke si jeg IKKE advarte deg! Hehe!)... ) Håper vi treffes igjen snart! Men da blir det vel MED babyer, da! ;o) *bite negler*
Gullemor Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2006 Hm, bare i tilfelle du ikke skjønte hva jeg mente da jeg sa Twilight-tråden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/7432065
21.april Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Hadde jo vært hyggelig med en førjulskaffe! Får ta meg korte turer ut av huset nå
Gullemor Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg er med! ) Hvis du sender meg en mail på [email protected] kan vi jo utveksle mobilnr.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå