Gå til innhold

strømpebukser til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøper man det? vært og sett på H&M, lindex og kappahl men finner det ikke.. termin i mars så kan være litt kaldt fremdeles da..

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ va å kjøpe strømpe bukser på spar kjøp her om dagen...kjøpte en i ull åsså,skal ha i april:)

Skrevet

Babyshop har strømpebukser. Hennes og Mauritz har normalt strømpebukser, Cubus, Lindex og alle de andre kjedene også. Hvis de ikke hadde når du var der, får de det nok inn. Spurte du?

Skrevet

Bare husk at nyfødte er ganske tynne i beina, og strømpebukser fra hm vil kanskje være for store. Jeg brukte mp strømpebukser til snuppa mi og de satt som ett skudd. De er ganske dyre, men de er verdt pengene. Eller så kan du sjekke om de har mohini strømpebukser til så små på cubus de er også ganske smale i beina og veldig gode. Koster ikke skjorta heller...

Skrevet

Barnas Hus! Jeg har også lett mye på H&M og lignende, men de hadde ikke små str der.. Men Barnas Hus hadde i alle str! :-)

Skrevet

Babyshop har strømpebukser fra nane-it og MP.

Skrevet

Jeg har ikke brukt strømpebukser på mine da de var nyfødte. En myk bukse i bomull, gjenre sparkebukse, og myke sokker synes jeg er mest praktisk. Legg heller litt penger i et deilig og mykt helseteppe eller hva med et hjemmestrikket ullteppe? Uansett kler man jo på babyen en pose eller dress når man skal ut. Litt ledigere klær enn strømpebukse er lettere å ta av og på en liten nyfødt enn en strømpebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...