Vimsen og Lille Bille Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Nå begynner jeg å bli sliten. Noah på 4 uker hadde en økenatt natt til lørdag. Jeg gikk helt tom i begge brystene, men denne gangen var jeg forberedt. Jeg hadde pumpet ut melk som var til overs noen dager og frosset ned, så nå tinte jeg dette og ga han det på flaske (hans første gang med tåteflaske). Det gikk kjempegreit, han drakk 80 ml nærmest på styrten og som som et dovendyr etterpå. Supert tenkte jeg.... Men så neste natt nekter han å ta puppen min, han suger på den i et par minutter og spytter den ut etterpå og skriker som en stukken gris. Brystene er ikke tomme, så det er ikke problemet, det hele ender med ca 5 timer skriking, kun avbrutt av noen enkeltminutter med halvhjertet patting på brystene til han tilslutt sovner ganske utmattet. Det kan til tider se ut som om han ikke klarer å finne riktig sugetak, blir liksom liggende som en hakkespett mot brystet, men når han endelig finner taket så slipper han fort igjen. Om morgenen og på dagen er alt fint igjen og han drikker som normalt. Neste natt gjentar det seg igjen og nå er jeg helt døgnvill snart. Ble han virkelig sugeforstyrret av en gang med tåteflaske? Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Kan jo hende han syntes det var lettere å få ut melka fra flaska. Tipper det går over etter noen dager. Hvis ikke er ammehjelpen.no kanskje riktig sted å henvende seg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Er du sikker på at han faktisk er sulten? Synes det høres litt rart ut om han er sugeforvirret ettersom han suger på dagen. Jeg har ingen råd, men se på ammedebatten, der er det sikkert noen som kan hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå