Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg tok en test hjemme i dag morges, og den var som jeg fryktet negativ. Forsøkte å si til meg selv at det var nok i tidligste laget, og at blodprøven kan være positiv.

Snakket med Riksen og fikk svar på blodprøven, og den var også dessverre negativ... Er lei meg nå. Reagerte litt kraftigere enn jeg hadde håpet på med det svaret og hadde mest lyst til å dra hjem, men dessverre hadde jeg et par ting som måtte gjøres i dag så jeg er fortsatt på jobb. Skal dra hjem snart.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7436399-svar-p%C3%A5-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Det var fryktelig trist å høre. Jeg vet ikke hva jeg skal si,

hadde håpet så inderlig at det skulle ordne seg. Tenkte til og med

tanken om tvillinger jeg..

Jeg er veldig lei meg på dine vegne Høst72, håper du klarer å se

fremover mot ett nytt forsøk. Det vil bli din tur også, helt sikkert..

Håper du snart kommer deg hjem fra jobb, og kan slippe

følelser mer ut. Gråt, vær sint, vær lei deg, få det ut..

Det blir bedre etterpå..

Jeg sender deg en stor trøsteklem og håper at du

snart føler for å prøve igjen..

KLEM

Æsj - det var triste nyheter. Nå logget jeg meg på bare for å se at det hadde gått bra med deg.... Så utrolig trist.

Håper du klarer å se fremover, til neste forsøk. Det er som sykepleierne på Riksen hele tiden sier: det er en grunn til at vi har tre forsøk. jeg vet det ikke hjelper noe særlig nå, men kanskje det blir en trøstens tanke etterhvert.

Tenker masse på deg, og håper du er kommet deg hjem fra jobben nå.

Masse klemmer fra

Annonse

Å nei Høst72 - så utroooooooolig trist, føler veldig med deg nå og vet at ord dessverre blir fattige... Men håper vi klarer å se fram mot nytt forsøk på seinvinteren begge to, nå måååå det snart være vår tur!

Mange klemmer fra

Hei jenter

Tusen takk for alle hilsner. Dere er jammen gode å ha!

Jeg har kommet meg litt etter sjokket i går. Trodde jo helt fra begynnelsen av at dette forsøket var så mye bedre. Større dose på sprøytene og respons fra eggstokkene, over dobbelt så mange egg som forrige gang og mye bedre uttelling på befruktningen, samt at kvaliteten var bedre og delingen bra. Noen positive tegn var det også på akupunktur. I de første dagene etter uttak følte jeg at jeg ikke hadde lyst til å gå gjennom et nytt forsøk, men det var glemt så fort jeg kom i form igjen. Det er altså eggene som ikke vil feste seg. Får prøve å finne ut hvordan jeg kan bedre på det!

Nå er jeg klar for å sette i gang igjen! Skulle gjerne gjort det med en gang, for jeg har så veldig, veldig lyst på barn! Regner med å starte opp i februar/mars. Skal prøve å slappe av og kose meg i julen.

Klemmer fra

Å kjære lille venn, nå ble jeg lei meg på deres vegne......

Uff ikke noe gøy å lese.......

Ble veldig glad for å høre at det går bedre med deg. Utrolig hvor fort en klarer å se fremover igjen. Det er kjempe bra vennen:o)

Håper du snart kan starte igjen og du får noe å se frem til:o)

Godt at du kan kose deg i julen:o)

Mange mange klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...