Gå til innhold

Hvor lenge og ofte på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ligger deres babyer på magen om gangen? Og hvor mange ganger om dagen gjør de det?

Min baby er 3 mnd og klarer ikke så lenge... Hmm...

Skrevet

Min lå veldig lite på magen de første 3-4 mnd. Hun hatet det, tippet faktisk over til ryggen når jeg la henne på magen, ellers så gråt hun hjerteskjærende... Nå 6 mnd ligger hun på magen i noen timer kanskje, tipper fortsatt over til ryggen da, så jeg må snu henne ofte.

Skrevet

Emeli likte heller ikke å ligge på magen. Vi var ikke så flink å legge henne på mage heller... Så sa de på HS at hun ikke var så sterk i nakken, så vi begynte å trene bevisst hver dag. La henne på magen ca en gang i timen, og da gikk det mye bedre. Vi merket stor forskjell bare på noen dager.

Nå er hun 4 mnd og kan ligge på mage i ca et kvarter om vi ligger sammen med henne på gulvet og begynner å flire når vi legger henne på mage, hehe...

Bare å trene så går det nok fint!

Skrevet

hun ligger ca 10 min nå før hun gir opp hehe.

å legge henne på gulvet på magen var pyton for henne før, begynnte å legge henne på magen på stellebordet da såg hun så mye mer. etterhvert gikk det bedre på gulvet for hun har blitt sterkere og kommer seg lengre opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...