ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei på dere...da har jeg endelig vært der å,men var ikke mye å se da..så ikke kjønn,så heller ikke om det var enegga eller toegga...så jeg skal på ul igjen 21 des...gleder meg...men de var flotte og friske begge to..kjeeeeempe søte var de..aktive som bare det..så ut som de tok på hverandre..hehe..sutta på tommel og greier..jaja,det var det for denne gang..hehe..
ღMaiBlomstenღ Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei Maria! Vi har også vært på ultralyd i dag:) Kjempestas å få 'hilse' på. Heldigvis får vi bare en da, mer enn nok for oss;) Har en gutt på to i tillegg som krever sitt. Vi fikk imidlertid bekreftet at det var enda en gutt. Han lå der så rolig å vinket til oss...SMIL;) Håper de ser mer når du skal tilbake 21/12. GOD JUL forresten...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 åå..så artig..grattis... god jul til deg å...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Så gøy da maria! Du er så heldig som får 2 altså! Godt å høre at alt er vel med de! Heldig som får se de en gang til før jul er du også
Nonesin Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Hei du. Trodde det var du som skulle få en eggede jeg???? Det er kansje ikke du som er fra serp?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2006 ja..jeg føler meg helldig..hihi..takk=) nonesin: jo,hei..det er meg,du møtte på treffet...men det var ei som sa dette i uke 11..det er jo noen uker siden..så ¨nå på ordinære måtte de jo se etter det selv...de finner en strek,men klarer ikke se om tv1 ligger utenfor eller inni...så de må få en overlege dit osv..men jeg tror fortsatt det er enegga...
Nonesin Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Skjønner. Men er jo litt spennende uansett da. Har vært på en ul etter den ordinære jeg også...da klarte de ikke se kjønnene på noen av dem. Men fikk vite på den ene på ordinær ul da. Vekten min er på vei opp nå da...æsj. Men det er vel noe som hører med når magen vokser rekord fort. Hvordan går det ellers med deg da?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2006 spennende ja..ojoj..kjempe..hehe... neihei..,men de kan sikkert se kjønnet på en annen ul vettu...vi skal jo på så mange=) hehe..jasså du,så vekta di går opp..huffda..men nå vokser jo babyene mye da..tror ikke du kan blir tjukk lissom..du er jo slank..så dette går nok fint..jeg har enda ikke gått opp noe..og det liker jeg=) hehe.. ellers går det veldig bra..etter denne dagen er jeg litt sliten..blir sliten etter en hel dag med aktivitet alså..selvom jeg ikke er langt på vei..hehe..alt bra med deg??
Nonesin Skrevet 12. desember 2006 #9 Skrevet 12. desember 2006 Det er nesten litt rart hvor fort de vokser nå. Når jeg var like langt som deg så var jeg mindre i magen enn de som gikk med en, mens nå vokser liksom magen hver dag + at de siste tre ukene har jeg gått opp litt i vekt. Sto stille lenge men jeg slipper vist ikke unna;) Ellers så er blod trykket veldig lavt, så jeg er mye svimmel også blir man jo veldig sliten da. Utenom det er alt bare velstand nesten:) Har magen din blitt stor da?Skal du på noen av bim treffene før jul?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2006 hehe..høres ikke greit ut,men kan nok si det samme om noen uker..hehe.. magen min er der,men ikke no stor enda..la ut et lite bilde under "maria hansen" på side 5...men er veldig grått det bilde med begge tvillingene på.. jeg tenkte jeg skulle dra på treffet 20 des..skal du dit?var rolig forige gang,så får neste se det ann,men kommer hvis du skal dit..hehe..
Nonesin Skrevet 12. desember 2006 #11 Skrevet 12. desember 2006 Ja du blir nok en liten balong du også i løpet av noen uker. Det er rart at det skjer så brått liksom. Jeg skal nok helt sikkert på treff ja. Skal i morgen på peppes også kl 12. Syns det er så gøy med andre gravide jeg da:) Også lurer jeg jo på hvordan det går med di andre jentene. Kjenner du mye bevegelse enda? Magen min kjennes som den koker...det er liksom bevegelse overalt. Men det har kommet mye sterkere siste uka. Har noe og glede deg til...ha ha.
ks23 med William og Lucas Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Oi oi...Var det ikke morro??!! Hmm, er du kansje ikke så lant som de trur da eller?!! Eller var det litt vanskelig og se...Godt alt bare var bra med de da... Men ettersom det høres ut som så virker det jo som om de er eneggede da! Jaja samme det da bare de er friske...FIkk du ny termin også eller?! Eller ble den stående...Vært skikelig spent nå på og få høre hvordan det gikk med der Håper de klarer og se kjønna neste gang da... OM du ikke klarte og tyde litt selv.
Divinity Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Heisann Så kjekt å høre at det gikk fint på ul. Håper de kan se kjønnet på dem på nest da *spent*. Skal på ul i morgen, endelig.. sender deg en oppdatering på kvelden klem
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #14 Skrevet 12. desember 2006 Å så deilig at begge to hadde det fint og var aktive :-) Er en like stor opplevelse hver gang man ser dem i magen på ultralyd!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2006 hei..jo,kjempe morro..terminen ble 27mai,men vikret ikke så riktig nei..så derfor skal de titte på dette på neste ul med overlege å hele pakka...ja,jeg tror det er enegga da..nei,vi klarte ikke tyde no selv...de var så livlige at jeg tenkte ikke på det en gang..hehe..rampunger..!! tihi..blir morro å se på neste..er jo bare 9 dager til..jippi..hihi..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 12. desember 2006 av bevegelse kjenner jeg kun litt bobling i ny og ne..men kommer no snart,så aktive som de var..hehe.. treffet i morra ja..hmm...får se om jeg kommer..=) men har du msn?du kan legge meg til om du vil=) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå