Love my kidz Skrevet 13. desember 2006 #26 Del Skrevet 13. desember 2006 Er 30 og et halvt jeg i morgen ;-) Er 1.gangsfødende og kommer til å være 31 under fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4jenter Skrevet 13. desember 2006 #27 Del Skrevet 13. desember 2006 Hi hi! Alene er du ikke nei. Jeg er 37, og vil være 38 ved fødselen. Så at det var et nurk som sansynligvis delte livmor med en spiral, håper det går bra. Livmoren min lå i søvnig "p-pille dvale" da sjebnen bestemte at jeg burde bære frem nr:5 !!! Terminen er noe i det blå, kansje juli? Ultralyd i januar, må si jeg er spendt! Har hatt celleforandringer før, så livmorhalsen er noe kort. Men,men, trøster meg med at alle "hybler" ikke har like lang "gang" Lykke til til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snart 4 barns mamma75 Skrevet 13. desember 2006 #28 Del Skrevet 13. desember 2006 jepp blir 32 i mai ,men føler meg ikke en dag over 20 hahaha måtte bare ta litt ekstra i siden du sa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 13. desember 2006 #29 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er 30 år og venter mitt første barn 21 juli neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tord_og_Trym Skrevet 13. desember 2006 #30 Del Skrevet 13. desember 2006 Er 37 og venter nr. 3 i juli 2007. Hadde egentlig ikke planlagt å få flere barn, men.... Begynte sent siden jeg har 1 gutt på 3 år og 1 gutt på 4 måneder. Men mannen min er 10 år eldre enn meg så... Han får nok kommentarer. Først så skulle han IKKE ha barn og nå venter vi nr. 3.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 13. desember 2006 he, he. Den var bra synes jeg. Fra ikke og skulle ha barn til å få 3 Han syntes nok det var koselig allikevel da Det blir jammen enda tettere mellom dine to yngste enn for meg. Har selv en gutt som blir 8 mnd i 20. april. Blir 16 mnd mellom dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tord_og_Trym Skrevet 13. desember 2006 #32 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er litt komisk det med aldersforskjell og termin. 1.mann er født 10 uker prematur i 2003. Med nr. 2 hadde jeg termin 20. juli 2006, men han ble født 2 uker over termin. Med nr. 3 har jeg nå en foreløpig termin på 20. juli 2007. Måtte le litt da legen fortalte dette etter ultralydundersøkelsen. Så er jeg riktig heldig så blir det ganske så nøyaktig 1 år imellom dem - alt ettersom hvor lenge 3. mann skal vente med å komme. Det er mulig jeg kommer til å ønske meg keisersnitt denne gangen tatt i betraktning opplevelser og problemer med fødselen til nr. 2. Han var "litt" større i hodet enn broren sin og måtte til slutt tas ut med sugekopp / vakum. Vil helst slippe alt dette oppstyret igjen - jeg er jo ikke blitt noe større i bekkenet og derfor kan det samme skje igjen. Blir det keisersnitt så blir jo datoen fastsatt i forkant og da skal jeg IKKE gå over termin. Men ønsker jo selvfølgelig heller ikke å føde før termin. Ingen stor fare for det, for vi vet ikke hvorfor 1. mann kom så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lite jentenurk Skrevet 13. desember 2006 #33 Del Skrevet 13. desember 2006 lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 13. desember 2006 ai, ai. Ikke artig med sugekopp. De var på vei for å hente den under min fødsel også, men med et lite snitt og ekstrem pressing så kom han ut uten hjelp. Men var en hard fødsel, og merker at jeg kan komme til å grue meg når det nærmer seg :/ Håper du får en grei fødsel denne gangen da. Har du forresten fortalt din mor nyheten nå? Var det ikke du som gruet deg litt for det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tord_og_Trym Skrevet 13. desember 2006 #35 Del Skrevet 13. desember 2006 Foreløpig har jeg ikke tenkt så mye over fødselen, men får ta det opp med legen / jordmor når jeg begynner med kontroller. Joda, det var meg som gruet meg til å fortelle nyheten til mamma. Tenk, 37 år gammel og så grue seg for noe slikt. Men det gikk over all forventning. Jeg måtte til slutt si det på telefon for hun er så opptatt fremover at jeg får ikke sett henne før på lørdag. Så jeg sa det på telefon i går og hun var blid og fornøyd. Sjokkert ble hun nok, men det er jo forståelig siden minstemann kun er 4 måneder. Og hun trodde ikke vi hadde tenkt oss flere barn. (Og det hadde vi jo heller egentlig....) Så nå er alt vel og bra og jeg kan slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 13. desember 2006 #36 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Jeg er 33 år og venter mitt 3. barn. Er 10 + 0 i dag og formen er strålende;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma 74 Skrevet 13. desember 2006 #37 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei. Kuult å se så mange over 30. Jeg er 32 og gravid med nr 2. Lykke til alle sammen:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4er mamma Skrevet 13. desember 2006 #38 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei, hei! Jeg kan vel også innrømme at tanken har streifet meg om det å være eldst, eller av de "aldrende..." hihihi.....Ser at det er mange unge frøkener her, og det er flott! Jeg tok ut hormonspiral egentlig med tanke på å "kanskje" få nr 4.....Om en stund iallefall, regnet med at jeg fikk litt betenkningstid der gitt..... Dessuten ville jeg gjerne ha tilbake mensen for å se om alt fungerte etter hormonspiral i 3 år.... Jammen sa jeg smør gitt!!! Har regnet på det ser dere......Er ganske sikker på at spiren satt 1,5 dag etter at hormonspiralen var ute!!!!! Er det ikke helt utrolig???? Grunnen til at jeg vet det er at jeg har allerede vært 2 ganger på UL pga blødninger i livmorhals. Skal ikke være noe farlig, men man vet jo ikke hvor blødningene kommer fra når det først kommer blod, så derfor ble det full sjekk begge gangene. Legen regnet med at jeg er 10 uker på vei nå, og da sitter agent 007 spikret 1,5 dag etter at hormonspiral forlot hulen sin..... Jeg har 3 jenter, håper det blir gutt, men har egentlig jentefølelse denne gangen oxo.... Lykke til alle jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4er mamma Skrevet 13. desember 2006 #39 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er 31, glemte å si det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #40 Del Skrevet 13. desember 2006 Ble faktisk 33 I DAG ! (: Og er gravid med nr. 1, termin i juli. Føler at det er veldig fint å være gravid og i tretti-årene ! (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 13. desember 2006 #41 Del Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer med dagen, Liten 007! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 13. desember 2006 #42 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er 32 og venter vår første ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 13. desember 2006 #43 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Jeg er snar 33, og "litt" gravid med prøverør. Skal til UL igjen igjen på tirsdag 19. Hvis jeg er så heldig at spiren er der blir jeg nok satt tilbake 3 uker. er egentlig 8+4 i dag, men i går på UL lignet det 5+3... Merkelig dette her, men vi krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliLinda Skrevet 14. desember 2006 #44 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei hei, jeg er 33 år og venter min første:-) Tror vi er mange i samme båt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #45 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er også 33 og venter min første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #46 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg er 33,og venter min første ca 25 aug,fikk positiv test i dag, så jeg er bare 4 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå