Gå til innhold

noen over 30 år???


sweetbabyboy 2006 + 1 til?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte bare på om vi er flere som er over 30 her?? Mange koselige yngre jenter her, men føler meg noen ganger som den eldste med mine 31 år...Men føler med egentlig ikke en dag over 25 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 31 år. Hører vel egentlig ikke til her inne, men smugleser litt innimellom. Sambo og jeg er ikke blitt prøvere enda, men starter nok i løpet av 2007. Jeg er ganske klar men han vil vente litt. Noen få ting som må på plass først...:)

Utrolig hva man lærer av å lese her!:-)

Tenker å snart begynne med folat nå.. hi hi. Det kribler i magen...

 

Og hvordan er formen din? Er det første baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var visst ikke den eneste i 30 åra her :) Det var jo hyggelig. Er som sagt 31, og blir 32 i februar. Dette er mitt andre barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32, og venter barn nr 1......i august hvis nurket klamrer seg fast!

 

Utrolig spent! Tiden står jo nesten stille......:)

 

Tra la la la:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og venter min første. Så du er slettes ikke alene :-)

Som hun over her skriver, tida går såååå sakte. Vil over til 2. tri og "trygghet". Er 8 + 3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir snart 32 og trooor jeg er gravid!!!! Ikke tatt testen ennå men er ganske så sikker likevel. Blir i så fall mitt fjerde barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og troooor jeg venter nr 3. har ikke testet positivt enda, men det gjorde jeg ikke før etter 10 dager over sist jeg var gravid heller og da med tvillinger. Jeg er en uke over tiden nå og har allle graviditetsymptomer som tyder på at et lite nurk deler livmora med en spiral.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte 30 år i oktober og venter mitt barn nr. 3 i august hvis alt går bra....å d tenker jeg at det gjør!!!=)

Så det var ei til som venta i august, og jeg er enig i at det går kjempe sakte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, og har min aller første spire i magen. Den skal være mellom fem og sju mm. hehe. Vi prøvde i fem mnd før den satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...