Gå til innhold

fjerde gang på "igangsetting" i dag

Anbefalte innlegg

Andre gang hos aromaterapaut i dag (var der tirsdag sist uke)

Og hadde akupunktur onsdag og torsdag sist uke

Tror at om jeg hadde tatt fjerde timen fredag i stedet for i dag, så hadde det skjedd noe..for jeg hadde non-stop vonde kynnere med godt tak hele fredagen og natta..men ga seg lørdags morgen..

Og siden da har jeg hatt lite av dem

Håper de tar seg opp igjen nå, da..men har ingen store forhåpninger

Tusler rundt m nåler i øret..hehe

fødestøv til alle der ute

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Fortsetter under...

Fødestøv til deg også*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Stor klem fra jævlig irritert ;(((((

hahaha...ja...jeg har det ikke så ille lenger nå når jeg har avfunnet meg med at hun ikke kommer før om ca to uker..

Men min mor har IKKE avfunnet seg med det, hun vil ha oss alle tre hos seg på julaften, så hun betalte for timen i dag..hahaha

men takk for støv ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...