Gå til innhold

Festeblødning: ANYONE???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med dette? Kan det være lite eller mye? Rent blod eller slimblandet?

ANYONE?????

Ler

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest ganske mye om dette og kom fram til at det kan være så ymse. Men at det varer i en-tre dager og er rent blod. Mengden er ihvertfall beskjeden. Som spotting omtrent.

Skrevet

Hadde en blødning på dag 7 etter eggløsning... Men kan jo tenkes at kroppen er ute etter å kødde med meg.... he he

Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Har ikm på lørdag og i sted kom det litt blod når jeg var på do. Var helt friskt og rødt. Hvis el-testene var riktige er det 10 dager siden jeg hadde EL. Er sikker på at det bare er mensen som kommer tidlig...

Verker i puppene, men det har jeg gjort før ikm de siste pp'ene, sikkert pga pergoen.

Er så lei av at det aldri klaffer :(

Skrevet

Hei, Elise.

Jeg har vel også IKM på fredag eller lørdag, men har syklus på 25/26 dager... så det passet altså med ca 7 dager etter el... Har hørt om denne "spottingen" før, men dette var skikkelig rødt rent blod... Synes det er rart. Måtte jo teste, men så langt INGEN TING. Utålmodig... ???? JEG??? Pøh... Ble jo helt satt ut... hva om... tenk om... var det blod i nr en eller var det i nr 2? HERREGUD - ikke enkelt dette her. He he. Kanskje det var en av de hekkans kvisene som har det med å sette seg midt på baken? Vil en slik bare poffe av seg selv? Tror ikke det... Men likevel... det hadde jo vært typisk for meg og min flaks... :) Så nå krysser jeg alt jeg har - også for deg - og andre som ikke vet om de bare blør litt, spotter eller ikke skjønner en dritt... :) Forbeholder meg retten til å være uvitende om alt som skjer og hva det betyr - inntil en test viser POSITIVT resultat.

STOR KLEM FRA MEG

Skrevet

hei:)

Jeg hører ikke til her lenger, men er innom å kikker innimellom, for var her i 14 måneder....

her er min erfaring angående festeblødning...:

Jeg er ganske sikker på at jeg hadde festeblødning når jeg ble gravid.. det var helt rent blod og varte en hel dag... først kom det ganske masse på morgenen, men utover dagen var det bare noen få dråper når jeg tørket meg. (trodde det var mensen som var på vei jeg, men det gav seg på kvelden)...

En uke etter denne blødningen fikk jeg posetiv gravid test...

Skrevet

Oi... spennende... fikk helt kiling i magen jeg nå... Nå håper jeg at det ikke var pga nr to at jeg blødde... ler. Ikke at jeg pleier det, men det har jo skjedd før, men bitteliten flekk bare... jA JA JA ... jeg er rett fram...

*gjemmer seg bort litt*

Skrevet

jenter. Har ALLE gravide festeblødninger? ( isåfall kan ikek jeg være gravid da )

Skrevet

Hei. Etter det jeg har hørt er det ikke alle som har det - men de som får det ser på det som et graviditetstegn. For min del vet ikke jeg om den blødningen jeg hadde betyr at jeg er gravid... så jeg krysser alt jeg har - og håper på det beste. Ei venninne av meg satt med lupe og fant en bitteliten bitttttebitttte liten rød prikk på dopapiret... ler... så det er nok ganske individuelt. Klem

Skrevet

hehe. vittig.

jeg har hatt repeterende smerter, merkelige smerter underlivet i dag. kansje mensen som kommer. men jeg innbiller meg at dette er noe helt annet (utrolig hva vi velger å tro og innbiller oss i disse tidene)

jaja. litt av morroen med prøveperioden min er å være her inne og analysere små ubetydelig tegn--hihi

Klem

Skrevet

He he. SYnes det er litt artig å analysere alt ihjel!!! Hva skal vi ellers med denne ventetiden?

Kjennes ut som jeg har kommende mens-smerter... liker ikke den murringen... og akkurat somo om det brenner litt innimellom... og fikk vite at EL ville skje på høyre side denne gangen - da jeg var og målte str på eggposene forrige uke... og selvfølgelig kjenner jeg det ekstra godt på høyre side... ler og ler. Og så mange kviser... pleier ikke ha kviser i fjeset... er det et tegn? Men ømme pupper ? GO HOME - her er det ikke ØMT, her er det SPRENGTE PUPPER FRA BON BON..så utrolig vondt... og slik er det HVER gang... tilbake til kviser... Mannen min har også fått ekstra kviser denne gangen - kanskje HAN er gravid???? LIVET ER URETTFERDIG...

Skrevet

Hei, jeg hadde festeblødning den mnd jeg ble gravid. Var litt slim med brun \rosa- utflod i:) Lykke til!

Skrevet

HAHA lo litt av SPRENGTE PUPPER FRA BON BON..

jess. Dette er morro. Det er gøy å ha noen å "MASE" på. Ingen andre vil jo høre om mine "innbildte graviditeter.hihi

Skrevet

Er det sant? Håper at det går an å være gravid uten festeblødninger og...

Skrevet

uff.. slim med brunt og litt rosa blod??? DA ER IKKE JEG GRAVID I ALLE FALL ..... *banner og sverter*

Skrevet

Heisann Blomst!

Har du blødd noe mer??

Jeg hadde kun litte granne i går... Har ikke kommet noe i dag foreløpig.

Har begynt å skjønne at festeblødning kan være veldig forskjellig fra person til person, så tror ikke du skal ta så tungt at din ikke var brun og rosa ;) Hehe...

For et par mnd siden trodde jeg forresten også at jeg hadde festeblødning, men da kom mensen når den skulle -dessverre.

Tør nesten ikke ha forhåpninger lengre. Har ikm på lørdag og har bestemt meg for å vente til mandag-onsdag før jeg tester hvis ikke TR dukker opp før den tid.

Lykke til da!

Klem fra meg

Skrevet

Hei. TUSEN TUSEN TAKK... ååååååååååååå nå var den gnisten slukket... åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå... Nei.. blødde kun den ene gangen...

Jeg har også IKM på lørdag... HVIS syklusen er på 25 dager da vel og merke... Men skal til lege på fredag... kanskje ta med urinprøve+?? Selv om jeg skal dit for nakken??? Ler...

Skrevet

Hehe...det skader vel ikke ;)

Mente ikke akkurat å ødelegge håpet ditt mht festeblødning. Bare snakker for meg selv ;)

Har du symptomer da??

Jeg verker veldig i puppene til tider, særlig den venstre, men som sagt kan det jo like godt være Pergoen som er skyld i det....

Vi får bare smøre oss med litt tålmodighet :)

Skrevet

Hei igjen, jeg skulle skrevet det i innlegget mitt om at slik KAN festeblødning være. Det varierer selvsagt fra person til person:) Håpet er ikke ute for deg:)

Skrevet

Ville bare si at jeg ar gravid med sønnen min uten festeblødning eller noe:) Var noen som spurte om det lenger opp:)

Skrevet

ohh..det var meg som spurte om det !! Takk =D Da er det håp

Skrevet

IKM nærmer seg.. og det kjennes på magen... søren!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...