Camas Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hei sann Jeg er litt usikker på hvordan man kan kjenne at man har eggløsning. Lurer derfor på om dere som har "eggløsningssmerter" kan beskrive hvordan dette er. Tusen takk for svar.
xnjil Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Det står mye om det på www.pernille.info
Blomst19PP Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Hei. Vanskelig å forklare - men de stemmer liksom alltid overens med hvor jeg er i syklusen - kjennes ømt og vondt ut - gjerne på den ene siden. Noen ganger kraftigere enn andre ganger.
Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 akkurat sånn føler jeg det. på den ene siden gjerne. Og ikke i alle sykluser
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 jeg føler det som sting i siden lignende. ettervert blir det kraftigere og kraftigere, og blir kjempeømt.... da får jeg problemer med å bevege meg!så når det en topp, og synker ned til sting i magen, og forsvinner...
Camas Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2006 Tusen takk for svar :-) Har de samme "smertene" som dere, så da tror jeg at jeg kjenner eggløsningen jeg også :-) kjente litt i går og mer i dag, det har ikke slått ut på el test ennå, men det stemmer også med at el ikke skal komme før i slutten av denne uken. Kjenner dere også "smertene" noen dager før selve eggløsningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå