Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Hva gjør jeg når min lille skatt på 7,5 mnd biter meg i puppen under ammingen?? Han har fem SKARPE tenner og det gjør j.. vondt! Vil så gjerne fortsette å amme, men klarer ikke dette i lengden. Han begynte i dag med dette.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 knip han i nesen til han slutter. ikke hardt da, men sånn at han slipper puppen.... har nok ikke noe bedre råd enn det
Hoppetussa Skrevet 12. desember 2006 #3 Skrevet 12. desember 2006 Pakk vekk puppen, det funka her da hun kløp meg med gommene. Pass på at han ikke blir forstyrret av andre ting, og ta han vekk så fort han ser ut til å være mett. Ikke at det er så lett, men... Gå inn på ammedebatten, der er det mange tråder med gode råd, også råd for evt sår du får av at han biter deg.
firemerkersmør Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Rådet fra "Stolt mamma til Ingrid" fikk jeg av HS , og det har fungert. Sa NEI bestemt, og pakket bort puppen. Han skjente poenget etter 4- ganger. Gjør det innimellom nå da hvis han bare kose-suger eller blir opptatt av andre ting og begynner å tulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå