*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 12. desember 2006 #1 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har hørt noen bruker Solvipect hostesaft for å lettere bli gravide.. Fungerer det virkelig? På hvilken måte? Og når bør man bruke den?? Klem klem**
♥lurelure♥ Skrevet 12. desember 2006 #2 Skrevet 12. desember 2006 Hei netta!! Jeg har brukt solvipect denne første pp (el på søndag), så jeg skal anbefale det om det kommer ett gravid innlegg fra meg om ett par ukers tid:) Uansett: tok 1/2 ss morgen og kveld fra mandag til lørdag (el søndag). Sluttet da fordi man skal ikke ta det etter el for egget kan få problemer med å feste seg (og det vil vi ji IKKE). Det skal visst være bra fordi den er slimløsende og gjør det mer spermievennlig ( de får det lettere på reisen). Håper du fikk noe ut av det. Jeg krysser hvertfall fingrene for den. Når jeg var på apoteket så tenkte jeg bare at ekspeditrisen tenkte "å, hun driver vel å prøver, det er så mange av disse unge damene som kommer hit å kjøper solvipect", så jeg så litt sliten og syk ut og hostet litt i det jeg betalte. HEHE:)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2006 Takk for infoen Ble litt klokere her nå ja.. Hihi! Jeg får ete litt hostesaft når jeg kommer hjem, aner ikke når EL er, bedre å være for tidlig enn for sen (!!!) (Jepp, jeg skal teste EL, slik at jeg ikke tar noe etter EL....Var tydligvis veldig viktig det der ) Ekspeditrisen tenkte nok sitt da jeg dro frem lista mi, men jeg tenkte ikke på det før etterpå Hehehe... Babysyke damer er rare....
Noddy78, en av hver! Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Hei igjen Netta! Tenkte akkurat på at det var lenge siden jeg hadde sett nicket ditt her..hehe Jeg prøvde også hostesaft denne pp, men måtte brått slutte da el-slimet kom tre dager før jeg trodde! Tror jeg hadde EL fredag og siden mandag har jeg hatt murring i ventre siden av magen, har hatt en annen type murringen i høyre side i en mnd nå, så lurer på hva som skal murre neste pp?! hihi Har hatt cyste en gang, så lurer på om det på høyre side kan være det og det på venstre side er livmoren som strekker seg? Kjennes ut som om en eller annen har stukket fingeren sin i magen min og nekter å ta den ut, sånn helt nede ved hoftebenet... jaja, prøver å være litt mer kynisk denne pp og ikke håpe for mye! Håper du får kustus på syklusen din så du finner EL! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2006 Heisann ) Jepp, jeg har prøvd så godt jeg kunne å holde meg unna denne siden så lenge jeg hadde TR på besøk. Det er jo rene selvpininga Men besøket var til min store glede en del kortere etter pilleslutt, så kanskje jeg har korte sykluser )) *håpe* Tenkte å begynne å teste EL i kveld.. Spenninga begynner igjen Hehe.. Vi oppdager visst mye rar murring o.l. når vi vil være gravide ) Men èn dag er det ikke falsk alarm.....*sukk* Har du ikke IKM på julaften likevel da?? Jeg skal nok få kustus på denne, ja >) Denne gangen SKAL det gå!! Ja til nyttårsspire :DDD Klem fra
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 hehe Gudene vet egentlig! Trodde det var 24. des, men nå lurer jeg på om det er 22. des... Tror jeg likegreit venter til julaften om ikke tr har kommet alt da. Problemet er at det er ******* lenge til!!! hihi Heldigvis drar jeg til England imorgen tidlig og kommer ikke hjem før søndag, så da er det plutselig bare en uke igjen, vanvittig hvor lang tid det tar fra el til ikm! Jeg fikk også kortere tr etter pilleslutt, før var jeg 6-7 dgr nå 4-5, savner det ikke akkurat! Lykke til med testing i kveld! og husk å ikke drikke noe de siste 4 timene før du tester! Klem
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2006 Vel vel.. Jeg krysser fingrene for deg på julaften likevel jeg Jepp, tiden mellom EL og TR går utrOOOOOlig sent..... Hehe.. rart det der.. Ikke drikke på 4 timer?? Det var godt du sa, for det visste jeg ikke :-o Er det andre ting jeg bør vite før jeg tester? Har det noe å si om det er kveld eller morgen?? Skal du til London??? )
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 Skal visst helst teste på kvelden fordi eggløsning oftest forekommer på kvelden. Grunnen til ikke å drikke er at urinen skal være konsentrert Samme grunn til å ta morgenurin på gt fordi den er konsentrert. Drikker du mye vann/væske kan resultatet vannes ut og ikke gi korrekt resultat. Skal en liten svipptur innom London etter å ha besøkt bestemor. Har halve slekta der borte... :-) Gleder meg til å ha en hel kjærestedag i London på lørdag! Blir ofte litt lenge mellom hver gang! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2006 Kjærstedag Så koselig!! Det skal vi ha på tirsdag, men bare her hjemme i kjedelige Norge Hehe.. (feire 2 1/2-års dag hihihi.. Alltid en grunn til å "feire" vettu ) Jeg skal tørste meg selv litt ikveld da.. Kjedelig om jeg går glipp av en EL fordi jeg var tørst
Blomst19PP Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Hei. Går til fertilitetsekspert.. hun kunne ikke anbefale dette. Nettopp fordi det kan ødelegge festemulighetene til egget. Hun ville ikke anbefale det.
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. desember 2006 #11 Skrevet 13. desember 2006 Gratulerer med 2 1/2 på tirsdag! Det må feires ja! Vi har faktisk vært gift i 3 mnd og 3 uker på lørdag...hehe, da har jammen meg vi noe å feire også! Håper du har en tørr kveld med positivt resultat til slutt! hihi Nå begynner symptomene å komme igjen...grrrr.....håper de er virkelige denne pp. murring som jeg hadde fra forrige mnd og nå vondt i korsryggen, kviseutbrudd, økt utflod og luft i magen... Det morsomme er at jeg er helt rolig, sist pp var jeg skikkelig gira/stressa. 11 dager igjen til jeg vet noe. God eggjakt!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 13. desember 2006 Takk for det.. Hehe.. Gratulerer med et kvart år og 3 uker på lørdag Feiring er morro Jeg hååper at symptomene dine er ekte!!! Ønsker meg de samme om en to-tre ukers tid jeg.. Jeg har bestemt meg for 2006, da SKAL det bli 2006 Du får ha en nydelig Englandstur!! Hilse London fra meg... For min del blir det lenge til igjen, det var ALT for mye sikkerhets styr og tull... Husk å renske veska di for lipgloss, parfyme, etc... Klem klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. desember 2006 Uff, det hørtes skummelt ut.. Gjelder det om man hostesafter før EL også..?
Blomst19PP Skrevet 13. desember 2006 #14 Skrevet 13. desember 2006 Hei. Det vet jeg ikke... Men... Jeg var litt vågal - så jeg tok hostesaft noen dager før EL, men husker ikke helt hvor lenge... en slurk om dagen tok jeg... Gud så glemsk jeg er... Hvis jeg skulle teste positivt nå, er jeg vel så glemsk at jeg glemmer at jeg er gravid helt til magen popper utover bukselinningen... og da tenker jeg vel: Hva søren har jeg spist i dag - er jo helt oppblåst... sukk...
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. desember 2006 #15 Skrevet 13. desember 2006 Jeg leste et sted at man kan ta det noen dager før eggløsning men IKKE etter for da kunna man risikere at egget ikke festet seg (slimløsende) Tok bare to slurker jeg, to dager på rad og plutselig kom eggløsningsslimet så da sluttet jeg momentant! hihi morsom tanke Blomst!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. desember 2006 Hehe.. Så drastisk glemsk kan du nok ikke være Men jeg skal finne ut litt mer om dette, jeg tar ingen sjanser Takk for advarselen
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. desember 2006 #17 Skrevet 13. desember 2006 Takk for lykkeønskninger Netta! Jeg skal hilse London fra deg! Ja huff, masse styr der nå, mellomlandet der i oktober og da var det helt texas! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå